Sliši se kot zelo težek udarec naslednji generaciji brezemisijskih vozil, saj je bil Mercedes poleg Hyundaija, Honde, BMW in Toyote doslej največji zagovornik razvoja tehnologije pogona na vodik.
Mercedes je bil tako daleč, da je imel na cesti že dva modela na vodik, zadnji je bil GLC F-cell, ki smo ga v uredništvu Žurnal24 lani tudi na kratko vozili in se čudili njegovemu brezslišnemu udobju ter čistosti do okolja.
A Mercedes je prišel do odločitve, da nadaljnji razvoj vodika za pogon osebnih vozil v teh napornih časih ni več primeren. Automotive News Europe poroča, da je novo vodstvo koncerna Daimler, odločitev sprejelo na podlagi dejstva, da je izdelava avta na vodik danes dvakrat dražja v primerjavi z avtom na baterije.
V tej luči se bo tudi ustavila proizvodnja GLC F-cell, ki je bil na cesti od leta 2018 in si je številne sestavne dele delil z električnim EQC. Deloval je kot priključni hibrid, saj je imel GLC F-cell baterijo, ki je omogočala okoli 40 kilometrov poti še tudi potem, ko se je po okoli 430 kilometrih izpraznil rezervoar za vodik. Moč pogona je bila sicer konkretnih 147 kW.