Daimler je za predstavitev novega križanca GLA izbral nenavadno okolje, saj so ga predstavili zgolj v digitalnem svetu. V "pravi svet" k prvim evropskim kupcem bo zapeljal spomladi 2020.
Kot je povedal predsednik Daimlerjevega upravnega odbora Ole Källenius, si po njihovem mnenju drugačen avtomobil zasluži nekoliko drugačno svetovno premiero, zato so novinca predstavili le v digitalnem okolju. Tudi vozniki danes postajajo vse bolj digitalizirani, zato se jim je zdelo logično, da vstopijo v digitalni svet.
Mercedes GLA je sicer zadnji prenovljeni predstavnik Daimlerjevega kompaktnega razreda, ki ga je leta 1997 spočel mercedes-benz razred A prve generacije. Kot je poudaril Källenius, je zdaj že vsak četrti prodani mercedes iz kompaktnega razreda, s katerim nagovarjajo predvsem mlade voznike. kompakten. Mercedesov GLA so sicer doslej prodali več kot milijon. Z novo generacijo prinaša več praktičnosti, varnosti in učinkovitosti.
Krajši a širši in višji od predhodnika
V primerjavi s predhodnikom je 14 centimetrov krajši, 30 milimetrov širši in 104 milimetre višji, medosna razdalja pa je tudi pridobila 30 milimetrov, s čimer je, kot je povedal Källenius, velikostno pridobil tam, kjer je to najbolj pomembno za potnike. To se denimo odraža tudi v 12 milimetrih več prostora za noge potnikov na zadnji klopi, ki je tudi vzdolžno pomična in omogoča zlaganje naslonjala v razmerju 40:20:40. Za štirinajst litrov se je na 435 litrov povečal tudi prtljažnik z modularnim dnom. Voznik in sovoznik sedita 140 milimetrov više kot v razredu A in 50 milimetrov više kot v razredu B, položaj sedenja pa je tudi bolj pokončen in bolj "terenski" kot v predhodniku.
Poudariti velja, da se novi mercedes GLA kljub več višine pohvali z ugodnim količnikom zračnega upora 0,28, k čemur so pripomogle tekoče linije mišičasto oblikovane karoserije z izrazito ramensko linijo in kupejevskimi bočnimi okni. Za samozavesten nastop poskrbijo vpadljiv sprednji del z veliko masko in odprtinami za zrak na odbijačih ter zašiljenimi žarometi, ter dvodelne luči na zadku.
Član družine
V notranjosti je mercedes GLA večino elementov povzel po bližnjih sorodnikih iz Daimlerjevega kompaktnega razreda, kar pomeni elemente armaturne plošče, ki se zgledujejo po letalskih oblikah, digitalni kokpit z veliko mero prilagodljivosti, infozabavni vmesnik MBUX z možnostjo glasovnega in upravljanja s kretnjami in podobno. Povečan je tudi nabor varnostnih sistemov, ki do hitrosti 50 kilometrov na uro preprečijo tudi trke z drugimi udeleženci v prometu, vozniku pa pomagajo tudi k večji zbranosti med vožnjo. Vozniku je med drugim olajšano tudi iskanje parkirnega prostora na parkirišču, kot prvi kompaktni mercedes pa bo GLA opremljen tudi s funkcijo za avtopralnice, ki bo vozniku omogočila pripravo avtomobila za pralnico zgolj s pritiskom na en gumb.
Podvozje, ki ga sestavljajo McPhersonovi vzmetni nogi spredaj in štirivodilna prema zadaj, je prilagojeno tako za mestne vožnje kot tudi za izlete na teren, k čemur bo pripomogla tudi solidna oddaljenost od ta, ki glede na to, ali so na avtomobilu 17- ali 20- palčna kolesa znaša od 143 do 152 milimetrov. Na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon 4MATIC.
Prihaja EQA
Kaj pa pogonski sklop? Na voljo bodo štirje turbiobencinski in turbodizelski štirivaljniki. Osnoven bo 1,33-litrski turbobencinski motor v GAL200 z močjo 120 kilovatov, v vrhu pa bo mercedes-AMG GLA 35 4MATIC z močjo 225 kilovatov. Kmalu pride tudi priključno hibridna različica z električnim dosegom do 70 kilometrov, nekoliko pozneje pa pride tudi električni mercedes EQA.