V primerjavi s predhodnikom je 14 centimetrov krajši, 30 milimetrov širši in 104 milimetrov višji, medosna razdalja pa daljša za 30 milimetrov. Prostorska pridobitev se odraža tudi v 12 milimetrih več prostora za noge potnikov na zadnji klopi, ki je tudi vzdolžno pomična in omogoča zlaganje naslonjala v razmerju 40:20:40. Za štirinajst litrov se je na 435 litrov povečal tudi prtljažnik z modularnim dnom. Voznik in sovoznik sedita 140 milimetrov više kot v razredu A in 50 milimetrov više kot v razredu B, položaj sedenja pa je tudi pokončen in "terenski".
Ugoden količnik zračnega upora
Novi mercedes GLA ima kljub višini ugoden količnik zračnega upora 0,28, k čemur so pripomogle tekoče linije karoserije z izrazito ramensko linijo in kupejevskimi bočnimi okni. Izstopajo vpadljiv sprednji del z veliko masko in odprtinami za zrak na odbijačih ter dvodelne luči na zadku.
V notranjosti se mercedes GLA zgleduje po drugih predstavnikih Daimlerjevega kompaktnega razreda. Armaturne plošča se tako zgledujejo po letalskih oblikah, digitalni kokpit je prilagodljiv, infozabavni vmesnik MBUX pa ima možnost glasovnega in upravljanja s kretnjami. Več je tudi varnostnih sistemov. Podvozje je prilagojeno tako mestnim vožnjam kot tudi terenu, na voljo je seveda tudi štirikolesni pogon 4MATIC, oddaljenost dna od tal pa znaša solidnih 143 do 152 milimetrov, odvisno od velikosti koles.
Od 35.900 evrov naprej
Mercedes GLA je v Sloveniji sprva na voljo z dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema. Osnoven je mercedes GLA 200 z 1,33-litrskim turbobencinskim motorjem z močjo 120 kilovatov, za katerega je treba odšteti vsaj 35.900 evrov. Osnovni turbodizel GAL 200d stane najmanj 36.900 evrov, za najbolj zmogljivi GLA 250 4MATIC pa je treba odšteti 43.880 evrov.