Avto
4233 ogledov

Mercedes je pomladil, hibridiziral in digitaliziral razred C

mercedes-benz razred C
1/23
Daimler AG, press department
Daimler je predstavil mercedes-benz razred C nove generacije, ki prinaša v ta razred veliko elementov razkošnega razreda S.

Z novo generacijo je namreč mercedes razreda C precej elementov na svoj način prevzel od večjega razreda S, ki so ga Nemci predstavili lani. Osnovna silhueta sicer ostaja precej podobna dosedanji  vendar pa je na karoseriji dovolj elementov, da novega razreda C ne bo nihče zamenjal za starega, saj je ta na zunaj postal predvsem bolj agresiven, v skladu s trenutnimi stuttgartskimi oblikovnimi smernicami pa so zaobljene oblike predhodnika nadomestile bolj ostre.

nercedes-benz razred S Avto Novi mercedes razreda S bo zares poskrbel za vas

mercedes-benz razred C | Avtor: Daimler AG, press department Daimler AG, press department

Na prednjem delu sicer izstopa predvsem trapezoidna maska hladilnika, ki jo lahko v paketu AMG line celo sestavljajo miniaturne zvezdice, obdajata pa jo zašiljena žarometa, ki sta seveda urejena v led tehniki. Izrazito zašiljenih oblik pa so tudi zadnje luči. V nasprotju z bolj ostrima prednjim delom in zadkom so boki v primerjavi s predhodnikom veliko bolj zaobljeni in jih pravzaprav popestrijo predvsem kolesna platišča v velikosti med 17 in 19 palci.

Digitalni kokpit z Alexo

V notranjosti bodo tisti, ki so kdaj sedeli v najnovejših mercedesih, takoj prepoznali, čeprav je nekoliko drugačna, Voznikova instrumentna plošča je v vsakem primeru digitalna, seveda v obliki vodoravno podolgovatega pravokotnika, dodatni zaslon ob instrumentnem pa je nadomestil kar velikanski zaslon na sredinski konzoli. Mercedes razreda C je dobil tudi ureditev po zgledu kokpitov reakcijskih letal, ki jo je pred leti uvedel razred A, zanjo pa so značilne predvsem osvetljene šobe klimatske naprave v obliki letalskih turbin.

mercedes-benz razred C | Avtor: Daimler AG, press department Daimler AG, press department

Mercedes-benz razreda C je bil v zadnjem desetletju najbolje prodajani model stuttgartske avtomobilske znamke. V zadnji generaciji, ki je na trgu od leta 2014, so prodali več kot 2,5 milijona primerkov, od predstavitve neposrednega predhodnika razreda C, »baby benza« mercedesa-benza 190E leta 198, pa jih je na ceste zapeljalo več kot 10,5 milijona.

Osrednji zaslon sicer v osnovi razpolaga z diagonalo 10 palcev, lahko pa je tudi 12-palčni, in je skupaj z voznikovim zaslonom, ki je tudi na voljo z enakima diagonalama, osrednji del za upravljanje najnovejše različice Daimerjevega infozabavnega vmesnika MBUX, ki sicer med drugim podpira tudi glasovno upravljanje in digitalno asistentko Alexo (ali pa Googlovega asistenta). MBUX sicer ne skrbi zgolj za fuknkcije, povezane z avtomobilom in vožnjo, ampak se lahko voznik med drugim poveže tudi s stanovanjem.

mercedes-benz razred C | Avtor: Daimler AG, press department Daimler AG, press department

Mercedes razreda C ni le preoblikovan in opremljen z najsodobnejšimi pridobitvami, ampak je postal tudi malce večji. Zadaj lahko tako potniki uživajo v 13 milimetrih več višine nad glavami in 35 milimetrih več prostora za kolena. Limuzina je dobila 45 litrov več praznine v prtljažniku, ki se zdaj ponaša s 360 litri, prtljažnik karavanske različice pa se je za 30 litrov povečal na 490 litrov, ki jih je mogoče z zlaganjem zadnje klopi razširiti na 1.510 litrov. Pri Daimlerju sicer poudarjajo , da se za karavansko različico razreda C veliko kupcev ne odloči zato, ker jo potrebujejo, ampak zato, ker jim je preprosto všeč si jo želijo. In to naj bi še bolj veljalo za novo generacijo razreda C.

mercedes-benz razred E Avto Na slovenskih cestah smo preizkusili naprednega mercedesa

Mercedes razreda C bo sicer na voljo tudi kot slabšemu terenu naklonjena različica all-terrain. Razred C je sicer z novo generacijo na voljo tudi s krmiljenjem zadnjih kolesi, ki mu obračalni krog za 40 centimetrov zmanjša na manj kot 11 metrov in mu tudi sicer precej izboljša vozne lastnosti.

mercedes-benz razred C | Avtor: Daimler AG, press department Daimler AG, press department

Pestrost pogonske tehnike

V razredu C bo sprva na voljo nabor štirivaljnih motorjev, ki bodo na voljo v kombinaciji z blagimi hibridi. Bencinsko konjenico bo zastopal 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik z oznakama C180 (125 kW) in C200 (150 kW), najmočnejši pa bo do prihoda različic AMG 190-kilovatni štirivaljnik C300. Dizelsko konjenico bodo zastopale različice 2-litrskega turbodizelskega štirivaljnika z močmi med 147 in 195 kilovati.

Mercedes EQA PREMIERA Avto Mercedes predstavil kompaktni električni EQA

Na voljo bo tudi »pravi« priključni hibrid in sicer v obliki različice C300e, v kateri bosta povezana 152-kilovatni bencinski motor in 95-kilovatni elektromotor, baterija s kapaciteto 25,4 kilovatne ure pa bo zagotovila okrog 100 kilometrov električne vožnje. Hitrost električne vožnje naj bi dosegala 140 kilometrov na uro, ko se v dogajanje mehko vplete tudi bencinski motor, zato pri Daimlerju poudarjajo, da ga bo lastnik tudi po zaslugi premišljene rekuperacije dolga obdobja uporabljal kot povsem električni avtomobil.

mercedes-benz razred C | Avtor: Daimler AG, press department Daimler AG, press department

mercedes-benz EQV 300 Avto Največji električni enoprostorec pri nas

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.