Mercedes je z uradnimi fotografijami najavil novo generacijo svojega premium športnega terenca GLE. Aktualni model so predstavili leta 2015 na avtomobilskem salonu v New Yorku, v resnici pa je šlo za prenovljeni ML. Tudi zato so novega GLE v Stuttgartu (sedež Mercedesa) še toliko težje pričakovali.
Novi GLE (interna oznake W167) je nekaj daljši od aktualnega modela. V dolžino meri 4,93 metra, medosje pa so podaljšali skoraj na tri metre (2,99 metra). Na ta način so zagotovili skoraj sedem centimetrov več prostora v dolžino za noge potnikov na zadnjih sedežih.
Povečali so tudi prtljažnik, ki meri 825 litrov, s podrtimi sedeži v drugi vrsti pa 2.055 litrov. Opcijsko bo za doplačilo na voljo tudi s sedmimi sedeži v treh vrstah. Pomemben podatek je, da so koeficient zračnega upora zmanjšali iz 0,33 na 0,29. To ima vpliv tako na izpuste emisij kot porabo goriva.
Ureditev potovalne kabine je dobro znana iz najnovejših avtomobilov z zvezdo v nosu. Ima dva digitalna zaslon, 12-palcev, kot tudi najnovejši multimedijski sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki se uči od voznika in si zapomni njegove ukaze.
Na večfunkcijskem volan lahko najdemo kar 18 stikal, opremljen pa je z najmodernejšimi asistenčnimi sistemi za pomoč vozniki, tako za varnost kot udobje, ki jih pri znamki premorejo. Za začetek je predvidena samo različica GLE 450 s šestvaljnim bencinskim motorjem z 274 kilovatov moči (367 KM) in 500 Nm navora, ob serijskem 48-voltnem sistemu z zagonskim generatorjem z močjo 16 kilovatov (22 KM) in 250 Nm navora.
Kasneje bodo sledili novi motorji, tako bencinski kot dizelski, vsi z 9G-Tronic samodejnim menjalnikom. Na izbiro bo tudi priključni hibrid (plug-in), ki bo zmogel doseganje hitrosti do 100 km/h zgolj v električnem načinu vožnje in tudi AMG različica z V8 motorjem s 477 kilovatov moči (640 KM).
Prodaja novega GLE se bo v Nemčiji začela leta 2019, nemški mediji pa špekulirajo, da bo cena za osnovno različico okoli 55 tisoč evrov.