Avto
144 ogledov

Mercedes C je zvezda med prestižnimi avtomobili

Mercedes-Benz C
1/24
Mercedes-Benz AG
Mercedes razreda C je ne glede na karoserijsko izvedenko eden tistih avtov, na katerega pozitivne pripombe letijo same od sebe. Izredno posrečena kombinacija oblike, udobja, naprednosti in prestiža daje videz še precej dražjega avtomobila kot je v resnici.

Posebne akcijske cene si lahko pogledate tukaj.

Mercedes-Benz je v avtomobilskem svetu ime z veljavo tako glede tehnike kot udobja, zato se človek običajno ustraši tistih številk pod črto. Izkušnja z razredom C zato preseneti, saj gre ne nazadnje za limuzino, ki se s ceno začne že 27.600 evrih, karavan pa pri 28.500 evrih.

Serijske varnosti je veliko, od asistenčnega sistema za utrujenost, do sistema za preprečevanje trkov, na drugi strani pa je seveda ogromno tudi doplačljivih sladkorčkov.

Robert Lešnik pomagal prehiteti Mercedesove cilje

Vsak potencialni kupec si mora izbrati najboljši paket zanj, če bo torej  avtomobil uporabljal tako poslovno kot zasebno, če ima družino ali če spada med starejšo generacijo voznikov, razred C res omogoča izbiro najbolj optimalnega paketa glede na potrebe in pričakovanja voznika. Zato tudi ne čudi, da je Mercedes že leta 2016 dosegel svoj cilj – primat v premium razredu, ki ga je sicer želel doseči do leta 2020. Precej je k temu pripomogel tudi slovenski občutek za obliko, roka Roberta Lešnika, direktorja oblikovanja pri velikanu iz Stuttgarta.

C se že z obliko distancira od pregovorne agresivnosti sotekmecev, kar pa ne pomeni, da ni zelo opazen. Na prvi pogled ga od svojega velikega vzornika razreda S ločujejo zgolj manjše mere (4,68 metra dolžine). Celotna silhueta s kratkimi previsi, ležečimi žarometi in na zadnja kolesa poveznjeno potniško kabino izpričujejo staro šolo oblikovanja limuzin, nadgrajeno s sodobnimi trendi.

Karvanski C družinam še nikoli prijaznejši

Karavanski C, oziroma C T, kot ga imenujejo, je bil v minulih generacijah po prodaji v globoki senci limuzine, vse drugače kot pri BMW in Audiju. Pri najnovejšem T-ju pa je jasno, da lahko z njim precej bolj kot doslej računajo na mlajšo in družinsko-aktivno populacijo svoje klientele, ki so ji blizu klasika karavanske uporabnosti, smisel za detajle in uporabno napredno tehnologijo ter skrb za čutno udobje. Kot je zapisal eden od slovenskih testnih voznikov: "Že dolgo ni bil v mojih rokah karavan, ki bi nežneje božal moje (družinske) čute in drugim obračal vratove."

Zmogljiva motorizacija za vse okuse in potrebe

Obe obliki seveda poganjajo zanesljivi, zmogljivi in varčni dizelski ter bencinski motorji, ki dosegajo zmogljivosti od 85 do 375 kilovatov in nudijo vozniku na cestišču izjemno dinamiko in užitek v vožnji.

K temu pripomore inteligentna tehnologija na področju izdelave in delovanja motorja, ki je lažja in zmanjšuje porabo pri vožnji. C razred ima vgrajen serijski sistem za preprečevanje trkov in kot rečeno sistem za opozarjanje na utrujenost med vožnjo. Kolenski zračni meh in bočni zračni mehi poskrbijo za še višjo raven varnosti, ne glede na zaseden sedež v avtomobilu. Serijski sistem ISOFIX za pritrditev otroških sedežev pri Mercedes-Benz nudi zelo preprosto uporabo, tako da lahko z otroki hitro nadaljujete pot proti naslednjemu doživetju.

Udobje, ki ga zmore le Mercedes-Benz

Pregovorno najboljše udobje, ki ga zmore ponuditi le Mercedes, zagotavlja serijsko vzmetenje AGILITY CONTROL s sistemom pasivnega blaženja, ki nudi najvišjo raven udobja ne glede na cestne razmere. Volan je mehak in upravljanje zelo enostavno. Sicer pa se udobje pri razredu C odraža v izjemni ergonomiji, ki je značilna za Mercedes-Benz in je prilagojena vsakemu vozniku in sopotniku.

Pri karavanu je seveda treba omeniti prostoren in prilagodljiv prtljažni prostor s 490 litri, ki ga je mogoče z zložljivimi naslonjali zadnjih sedežev povečati na 1.510 litrov. Vse je premišljeno, od roloja, ki se dviguje hkrati s prtljažnimi vrati, do ličnih malih gumbkov, s katerimi je mogoče tako iz prtljažnika kot iz zadnje klopi sprožiti poklop po tretjinah deljivih sedežnih naslonjal v ravno dno.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.