Mazdina zadnja stvaritev je limuzinska in karavanska izvedenka šestice (mazda 6), ki je na voljo z dolgim seznamom varnostnih sistemov in tehnologij s skupnim imenom i-activense. Gre za varnostne sisteme, ki jih je Mazda razvila kot pomoč vozniku pri prepoznavanju nevarnih situacij in za zmanjševanje posledic nesreč, kadar se le-tem ni mogoče izogniti.
Mazda i-activense predstavlja skupino naprednih varnostnih sistemov, temelječih na uporabi milivalovnih radarjev in kamer. Združuje sisteme aktivne varnosti, ki vozniku omogočajo prepoznavanje potencialno nevarnih situacij ter sisteme pasivne varnosti, ki preprečujejo, da bi do trka sploh prišlo. Če je le-ta neizogiben pa minimizirajo njegove posledice.
Seznam tehnologij i-activense
Pomoč pri vožnji - Mazda Radar Cruise Control (MRCC): Sistem spremlja in ocenjuje relativno razliko v hitrosti in razdaljo do spredaj vozečega vozila in prilagaja hitrost avtomobila glede na ustrezno varnostno razdaljo, s čimer razbremeni voznika med vožnjo po avtocesti.
Pomoč pri prepoznavanju dejavnikov tveganja - Forward Obstruction Warning (FOW): Zaznava pred seboj vozeča vozila in dovolj hitro opozori voznika na možnost naleta, da le-ta lahko ustrezno odreagira.
Opozorilo o zapuščanju voznega pasu - Lane Departure Warning System (LDWS): Zaznava cestne označbe in opozori voznika na nenamerno menjavo voznega pasu.
Nadzor dogajanja v mrtvem kotu za vozilom - Rear Vehicle Monitoring (RVM): Zaznava od zadaj prihajajoča vozila v mrtvem kotu na obeh straneh in opozarja voznika na potencialno nevarnost ob menjavi voznega pasu
Samodejni vklop zasenčenih luči - High-Beam Control System (HBC): Zaznava nasproti ali spredaj vozeča vozila in samodejno preklopi med dolgimi in zasenčenimi lučmi, kar omogoča maksimalno vidljivost ponoči in preprečuje zaslepljenost nasproti vozečih.
Prilagodljiva osvetlitev cestišča v ovinku - Adaptive Front-lighting System (AFS): Omogoča večjo varnost pri vožnji ponoči, saj prilagaja kot svetlobnega snopa glede na položaj volanskega obroča za maksimalno osvetljenost v ovinkih in križiščih.
Preprečevanje trkov /zmanjševanje posledic trka - Smart Brake Support (SBS): Sistem za zmanjševanje posledic trka, ki samodejno aktivira zavore v primeru neizogibnega trčenja pri hitrostih nad 15 km/h.
Preprečevanje trkov pri nižjih hitrostih - Smart City Brake Support (SCBS): Samodejno zaustavi vozilo ali zmanjša njegovo hitrost v primeru možnosti trka v spredaj vozeče vozilo pri hitrostih med 4 km/h in 30 km/h, s čimer zmanjša posledice trka.
Nadzor nevarnega pospeševanja- Acceleration Control for Automatic Transmission: Opozori voznika, kadar je stopalka za plin pritisnjena, pred vozilom pa je ovira in z zmanjševanjem moči motorja preprečuje nenadno pospeševanje v danem trenutku.