Novi ford focus ST nadaljuje 15-letno tradicijo (Sport Technologies), ki je rezervirana za najzmogljivejše športne različice Fordovih modelov.
Focus ST se z bolj dramatičnim videom že na prvi pogled razlikuje od manj mišičastih bratov. Bolj izrazita je trapezoidna maska motorja, luči za meglo so športne, novost je centralno nameščena velika izpušna cev na zadku, prepoznali ga boste po vidnih oznakah ST, dinamični zadnji odbijač ima izrazite prezračevalne šobe v slogu difuzorja v spodnjem delu. Prenovljen je sesalni del, ki poskrbi za boljši zvok.
Spremenjeno skoraj vse
Spremembe se nadaljujejo na podvozju, voznih lastnostih, volanu, … Vzmetenje in novi amortizerji so težišče za 10 milimetrov približali k tlom, kar je zagotovilo za boljše vozne lastnosti in vodljivost vozila, ki je nadgrajena z zasnovo prečnega vodila koles.
Nov športni krmilni sistem tudi v ovinkih omogoča natančno vožnjo „na nož“. ST je dobil še izboljšan elektronski servovolan, elektronski program za stabilnost (ESP) pa omogoča tri nastavitve, mogoče ga je tudi izklopiti. Sistem za nadzor vektorjev navora (TVC) v zavoju z navorom na notranjem kolesu zmanjša podkrmiljenje. Več manevrskega prostora vozniku omogoča še manjši obračalni krog.
Cenejši od konkurence
Focus ST bodo poznali po vsem svetu, saj je na prodaj v 40 državah, pri nas pa se lahko pohvali, da je občutno cenejši od konkurence. Paketa opreme sta dva ST2 in ST3, cene za petvratni model se začnejo pri 24.900 evrih, najcenejši karavan je dražji za 830 evrov. Pri Fordu trdijo, da so s tem za osem odstotkov cenejši od megana RS in za petino od opel astre OPC ali golfa GT.
Pri nas naj bi letos prodali šest, prihodnje leto pa 13 športnih modelov focusa ST.