M4 GTS je omejena serija 700 vozil, s katerimi so Nemci dvignili letvico zmogljivosti športnega bavarskega kupeja. Poleg oblikovnih posebnosti, kot so specialna platišča ali veliko krilo na zadnjih vratih, je precej novega tudi pod že doslej dodobra zapolnjenim motornim pokrovom.
Trilitrski turbo šestvaljnik je pridobil nov inovativni sistem vodnega vbrizga", ki so ga pri tovarni pred časom že predstavili javnosti, med drugim ga ima vgrajeniega uradni varnostni avto BMW M4 MotoGP. Gre za sistem, ko se v vsisno komoro med vožnjo vbrizgavajo majhne količine vodne pare, s čimer se zrak v komori močno ohladi in tako bistveno zniža tudi temperaturo med kompresijo v izgorevalni komori. Na ta način so dosegli možnost še večjega pritiska in s tem moči.
Moč motorja je okrepljena za več kot 50 kW in sedaj skupaj zmore 368 kW (okroglih 500 KM). Na zadnji par koles spravi kar 600 Nm (+50 Nm) navora in to že pri nižjih vrtljajih motorja kot klasični M4.
Normna poraba je nespremenjena, če koga zanima ta podatek, precej bolj zanimive pa so zmogljivosti. BMW M4 GTS do 100 km/h pospeši že po 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa je 305 km/h. S progo Nürburgring je opravil v 7 minutah in 28 sekundah, kar je skoraj 30 sekund pred klasičnim M4.
Zasluga za to gre tudi znižani masi, saj so iz GTS-a odstranili vso "šaro", vključno z zadnjimi sedeži. Namesto tega sta v notranjosti dve športni "koriti" in roll-bar. Spremenjen je tudi sistem volanskega mehanizma in dovršen diferencial. Avto je postavljen na Michlinove pnevmatike pilot sport cup 2 (265/35 R19 spredaj, 285/30 R20 zadaj).
Posebnost pa je tudi prednji spojler, ki ga je mogoče za uporabo na pisti dodatno izvleči.
dezurni@zurnal24.si