Kako dolgo je znamka Lexus prisotna v Sloveniji?
Od leta 2006. Do danes smo prodali okoli 700 vozil.
Kdo so kupci vaše znamke pri nas?
Glavi kupci blagovno znamko poznajo od drugod po svetu – ali so živeli v tujini ali kakorkoli drugače prišli v stik z znamko. Kupci so tudi tisti, ki želijo alternativo nemškim premium znamkam in v časih krize ne želijo izstopati, želijo pa voziti premium avtomobil.
Kako ljudje povezujejo znamko Lexus s Toyoto?
Znamka ima v premium segmentu majhno prepoznavnost. Tisti, ki kupujejo Lexuse vedo, da gre za Toyotino premium znamko, ki je bila ustanovljena v ZDA prav zato, ker so Američani želeli premium Toyoto in so zato šli razvijati novo znamko.
Kako boste znamko bolj približali Slovencem?
Lexusi so bili do zdaj prilagojeni v glavnem za ameriški trg, novi IS pa je bil narejen po okusu Evropejcev. Tak bo prihodnje leto tudi crossover velikosti, primerljive s toyoto RAV4 in zelo sprejemljivo ceno.
Lexus v Evropi ne prakticira dizlov in karavanov.
V premium segmentu D, kjer imamo model IS, še vedno prevladujejo limuzine. Za nameček ima zložljive zadnje sedeže, kar omogoča prevoz večjih kosov prtljage. Lexus je ubral pot hibrida, ki je v skladu s Toyotino strategijo. Mislimo, da je to edina prava v prihodnosti. S hibridi bomo skušali konkurirati dizlom. Skušali bomo izkoristiti čase, ki premium vozilom niso
naklonjeni, predvsem zaradi izstopanja v javnosti. Prav to je prednost Lexusa, saj je vrhunski produkt, ki pretirano ne izstopa.
Imamo enega prodajalca in eno servisno točko v Ljubljani. Glede na to, da je Slovenija dovolj majhna in da z vsakega konca Slovenijo v Ljubljano prispeš v eni uri sklepamo, da bi to moralo za znamko Lexus pri nas ustrezati.
Toyota in Lexus stavita na hibridno tehnologijo. Kako smo Slovenci prepoznali hibride? Na trgu so že kar nekaj let.
Dolgo časa smo se pripravljati na množičnejši prihod hibridov. Z lansiranjem hibridnega yarisa in aurisa smo paleto hibridov razširili v toliko segmentov, da jih lahko prodajamo tam, kjer je največje povpraševanje na trgu. Že letos smo znotraj Toyote prodajo hibridov dvignili z lanskih 8 do 10 odstotkov na 25 odstotkov. Do leta 2015 imamo cilj prodajo hibridov dvigniti na 25 odstotkov. Če bodo kupci deležni olajšav na hibridna vozila ali subvencij na hibride bi bil lahko delež prodaje hibridov pri Toyoti tudi 40 odstoten. To je tudi Toyotin cilj v Evropi.
Zakaj so na severu bolj popularna zelena vozila kot pri nas.
e bi bila že lestvica za DMV bolj progresivna bi hibridi imeli določeno prednost. Na žalost to v Sloveniji ni izrazito, pozna se le v v odstotku ali dveh. Ne želimo, da bi država favorizirala hibride in nam olajšati prodajo. Želimo, da se prepozna novo tehnologijo in ji omogočiti, da te produkte kupcem približamo.
So Slovenci skeptični do hibridov? Opažate skepso?
Skepsa je vedno na začetku. Opažamo, da ljudje hibrida na prvo žogo ne spoznajo dovolj dobro, saj je način vožnje drugačen, zato testne vožnje trajajo dva dneva. To je dovolj, da se bolje spoznajo s tehnologijo in se po večini tudi odločijo za nakup hibrida.
79
ogledov
Lexus bo med Slovenci postal bolj prepoznaven
IS in novi crossover bosta Lexus približala tudi Slovencem, je prepričan Gašper Picelj, vodja prodaje pri Toyoti Slovenija.