Vršilec dolžnosti (v. d.) direktorja direktorata za promet na infrastrukturnem ministrstvu Bojan Žlender in v. d. direktorja Agencije za varnost prometa (AVP) Igor Velov sta po včerajšnjem razkritju hudih koruptivnih dejanj na področju dela šol voženj dejala, da so nujne strukturne spremembe, ki naj bi omogočile večji nadzor nad delom odgovornih. Zato da je že v pripravi novela zakona o voznikih.
Prometni strokovnjak Andrej Brglez pa opozarja, da sta v letih 2010 in 2011 agencijo vodila prav Žlender, ki se je letos poleti vrnil vanjo na položaj predsednika sveta, ki je drugi najpomembnejši položaj, ter Ljubo Zajc, ki je bil po naših informacijah večkrat opozorjen na kršitve, a ni začel postopkov. Brglez zato opozarja na najmanj objektivno odgovornost vodilnih na ministrstvu in v agenciji. Meni tudi, da so že doslej imeli vse potrebne zakonske podlage za nadzor, a ga tako na ministrstvu kot na agenciji preprosto niso opravljali, celo ko je že postalo jasno, kaj se dogaja. Govoričenje o novih zakonih in strukturnih reformah je zato govornjenje v prazno, je prepričan Brglez.
Da je temu res tako, po naših informacijah dokazuje tudi dejstvo, da je policija začela nepravilnosti intenzivneje preiskovati šele po spomladanskem nastopu v. d. direktorja agencije Franca Pojbiča, ki je kot prvi opozoril, da tečajev za mlade voznike in izbris točk sploh ne bi smeli opravljati na avstrijskih poligonih oziroma na področju tuje jurisdikcije, saj se s tem krši slovenska zakonodaja v delu, ki predpisuje možnost nadzora. Agencija je takrat zaradi sumov na hude kršitve pripravila tudi elaborat notranjega in strokovnega nadzora nad delom šol voženj, tehničnih pregledov in drugih ustanov, ki spadajo pod njeno pristojnost, a naj bi delo po nastopu novega v. d. Velova zastalo oziroma s premestitvijo odgovornih oseb upočasnilo. Velov je sicer včeraj na tiskovni konferenci to zanikal in zatrdil, da nadzor poteka nemoteno dalje.
Zelo pomembno vprašanje se odpira tudi glede tistih, ki so vse doslej mislili, da imajo veljavno potrdilo o izbrisu točk ali opravljenem tečaju za mladega voznika. Na agenciji namreč tolmačijo, da so vsa sporna potrdila neveljavna, zato se bodo voznikom znova vpisale kazenske točke, mladi vozniki pa bodo še naprej brez potrdila o opravljenem tečaju kljub dejstvu, da so zanj plačali veliko denarja in so se ga resnično udeležili na enem od avstrijskih poligonov.
Policija na cesti izpit sname takoj, tukaj pa bo šlo počasi
Zelo pa bode v oči dejstvo, da bodo vozniki s kupljenimi vozniškimi izpiti – gre predvsem za ljudi, ki so bili v preteklosti hudi kršitelji cestnoprometnih predpisov in so jim bili originalni izpiti odvzeti, policija pa sama priznava, da je zaradi njih varnost preostalih udeležencev ogrožena – lahko nemoteno vozili dalje, saj se morajo najprej končati postopki na upravnih enotah glede ugotavljanja veljavnosti izpita. Za primerjavo: policija vam lahko izpit začasno odvzame takoj, ko vas ustavi, če ugotovi, da ste vozili prehitro ali pod vplivom alkohola.
Ugotovljene hude kršitve, preiskava še ni končana
Policija je v preiskavi avtošol odkrila sume 483 kaznivih dejanjih, ovadila 26 ljudi, med njimi visokega predstavnika AVP, trije pa so v priporu. Od okoli 130 šol vožnje v državi so zlorabe tudi s prikritimi ukrepi ugotovili pri kar 36.
Preiskava, ki se nanaša na izvajanje programov šol voženj, dodatnih programov varne vožnje in izbrisa točk terna podeljevanje vozniških izpitov med letoma 2010 in 2012, še teče, policija preverja še 1.585 zadev.
"Mafija" tipa Žlender, Zajc itd - lena in desetletje+ skupinica foteljskih vegetatov na Agenciji za varnost v cestnem prometu se seveda ne čuti krive nobene odgovornosti... Raje so kofetkali s preprodajalci in mazali denarnice eden drugemu. 1 x na leto… ...prikaži več so izdali kakšno zgibanko, obiskali (ali pa tudi ne) kakšen vrtec... se pojavil nekajkrat v TV kadrih in to je res krasen in super plačan job - s strani davkoplačevalcev. In kot davkoplačevalec si jemljem pravico da jih na tem mestu vse po vrsti virtualno brcnem v leno, od foteljev ploščato rit!
postavimo se v kožo voznika, ki po 10 letih normalne, zmerne vožnje (dajmo za dramatičn učinek primera rečt zgledne vožnje) izgubi izpit, ker se je peljal 34 na parkirišču merkatorja, kjer je omejitev 10. da, tudi tam lovijo.Pade… ...prikaži več v situacijo, kjer mu država skuša dopovedat, da NE ZNA VOZIT in, da se bo naučil vozit na tistem tečaju. Greš v avtošolo in ti povedo kot človek človeku: "glej človek, vemo da znaš vozit, in vemo da inkasanti pobirajo izpite za vsako reč, lahko ti gremo toliko na roke, da odkartaš tole, in prihraniš čas in prideš do izpita 2 tedna prej kot bi sicer"... kdo pri zdravi pameti nebi uzel tega?Se strinjam, da je vozniška kultura slaba, ampak VSI UKREPI DRŽAVE ZOPR NJIH SO metanje peska v oči!!! hodit od enega oknca do drugega po raznorazne obrazce, da zadostiš neki izmišljeni agenciji.. zajc, žlendr in tako dalje... so žal našli nišo prepričevanja prestrašenega človeka, da ta preda svoje pravice v njihovo upravljanje... in tam si
Že dve leti nazaj sem trdil isto kot KOJAK....sedaj dodajam, da je treba zamenjat komplet resor...do zadnjega pa še koga.. Po vodstvih avtošol naj se razgleda še durs.....naj dokažejo odkod jim premoženje....