Pri Oplu so razkrili številne nove podrobnosti svojega prvega električnega komercialnega vozila vivaro-e. Na voljo je v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami, kar profesionalcem omogoča, da lahko izkoristijo različne načine mobilnosti "zadnjega kilometra". Le da je pri vivaru-e ta zadnji kilometer lahko po WLTP normi dolg do 230 oziroma celo do 330 kilometrov, odvisno od različice baterije. Baterija je namreč lahko 50 ali 75 kWh.
Motor ima 100 kW (136 KM) in kar 400 Nm navora, nosilnost vivara-e pa je 1.275 kilogramov, kar je v primerjavi z dizelsko različico za slabih 200 kilogramov manj. Poleg tega pa je za zdaj edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico z največjo
vlečno zmogljivostjo ene tone. Sicer pa ohranja električni vivaro vse dobre stvari vsakega dostavnika - enostavno nakladanje, prilagoditve, skrb za voznika z raznimi pripomočki in udobjem. Omogoča tudi nadzor na daljavo prek aplikacije. Najvišja hitrost je omejena na 130 km/h.
Vivara-e bomo lahko na cestah videli že na pragu jeseni.