Avto > Kombinirana
1103 ogledov

Zadnji kilometer je v resnici lahko dolg 330 kilometrov

Opel vivaro-e Opel
Podjetniki imajo na razpolago povsem novo orodje. Med drugim lahko vleče prikolico.

Pri Oplu so razkrili številne nove podrobnosti svojega prvega električnega komercialnega vozila vivaro-e. Na voljo je v treh dolžinah in z različnimi karoserijskimi različicami, kar profesionalcem omogoča, da lahko izkoristijo različne načine mobilnosti "zadnjega kilometra". Le da je pri vivaru-e ta zadnji kilometer lahko po WLTP normi dolg do 230 oziroma celo do 330 kilometrov, odvisno od različice baterije. Baterija je namreč lahko 50 ali 75 kWh. 

Opel vivaro-e | Avtor: Opel Opel
Opel vivaro-e | Avtor: Opel Opel

opel corsa-e Za volanom Avto Za volanom električnega vozila, ki ima resne načrte v Sloveniji

Motor ima 100 kW (136 KM) in kar 400 Nm navora, nosilnost vivara-e pa je 1.275 kilogramov, kar je v primerjavi z dizelsko različico za slabih 200 kilogramov manj. Poleg tega pa je za zdaj edino elektrificirano vozilo v segmentu, ki lahko vleče prikolico z največjo
vlečno zmogljivostjo ene tone. Sicer pa ohranja električni vivaro vse dobre stvari vsakega dostavnika - enostavno nakladanje, prilagoditve, skrb za voznika z raznimi pripomočki in udobjem. Omogoča tudi nadzor na daljavo prek aplikacije. Najvišja hitrost je omejena na 130 km/h.

Vivara-e bomo lahko na cestah videli že na pragu jeseni.

Opel vivaro-e | Avtor: Opel Opel

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.