Citan je izdelan na tehnični zasnovi novega renault kangooja, tako kot je bil že v prvi generaciji. V primerjavi z dostavnikom prve generacije je pridobil nov videz, več tehnologije, prvič pa bo na voljo tudi kot povsem električno vozilo.
Citan je torej poleg vita in sprinterja najmanjši LGV z zvezdo na nosu. Kot je znano, je Mercedes strogo ločil prestižnejšo družinsko-potniško različico, ki bo nosila ime razred T, medtem ko bo citan namenjen predvsem poslu. Na voljo bo kot van ali pa tourer. V primeru slednjega bo imel tudi drugo sedežno klop za prevoz moštva (ali družine), skupaj s polno zasteklitvijo.
Dolžina citana je sicer 4,5 metra, tako da zdaj lahko v večjem prtljažnem prostoru van prevaža tovor dolžine do 3,05 metra. Kasneje pride še v različici s krajšo in daljšo medosno razdaljo, snujejo pa še izpeljanko, kjer bo tovor mogoče naložiti na mesto, kjer je danes sopotnikov sedež.
Voznikov delovni prostor je povzet po kangooju, a z Mercedesovimi prilagoditvami, na voljo bo tudi MBUX infozabavni sistem z zvočnim asistentom.
Veliko več kot doslej bo asistenčnih sistemov, predvsem pri touring različici, vključno z radarskim tempomatom in ohranjevalnikom smeri.
Za pogon bosta skrbela 1,5-litrski dizel v treh različicah moči ali pa 1,3-litrski bencinar v dveh. Pri najmočnejših bo opcija sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
Zanimiva pa bo električna verzija ecitan, ki pride v drugi polovici prihodnjega leta z obljubljenim dosegom do 285 kilometrov. Baterija bo 44 kWh, polnjenje na 75 kW polnilnici bo od 10 do 80 odstotkov trajalo 40 minut.
Cene za citana se bodo glede na prve napovedi začele pod 20 tisoč evri.
Včasih je tudi kakšen Fičo imel trokrako zvezdo spredaj:
Ne vem zakaj bi kupil dražjega renoja samo zato ker ima mercedesovo značko🤷♂️
Renault ostane renault, neglede na logo.