Tako kot jumpy z motorjem na notranje zgorevanje je tudi ë-jumpy zasnovan na platformi EMP2, ki je konstruktorjem omogočila vgradnjo baterije v podvozje, s čimer je obdržal uporabno prostornino prtljažnika, ki je seveda odvisen od dolžine avtomobila.
Tri dolžine
Ë-jumpy je namreč na voljo v treh dolžinah, med katerimi bo njegovi naravi najbolj odgovarjala najkrajša različica XS, ki bo z dolžino 4,60 metra olajšala predvsem manevre v mestnih središčih. Z višino 1,90 metra ë-jumpy omogoča tudi vstop v nižje garaže, kamor previsoki tekmeci ne morejo zapeljati.
Prtljažnik lahko sicer razpolaga s prostornino do 5,3 kubičnega metra v najdaljši različici, vanj pa je mogoče naložiti tovore do 1.000 kilogramov oziroma 1.250 kilogramov ob povečani obremenitvi, ki je na voljo le v kombinaciji s šibkejšo baterijo.
Dve bateriji
Na voljo sta namreč dve različici litij-ionske baterije, šibkejša s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki omogoča do 230 kilometrov dosega, in močnejša s kapaciteto 75 kilovatnih ur, ki omogoča do 330 kilometrov dosega. Oba dosega sta merjena v skladu s ciklusom WLTP.
Baterijo se lahko napolni na tri načine. Najdlje seveda traja polnjenje na gospodinjskem priključku z 8- ali 16-amperskim tokom, na voljo pa je tudi 32-amperski »wallbox« z močjo od 3,7 do 22 kilovatov, ki omogoča precej hitrejše polnjenje. Na hitri polnilnici lahko polnjenje poteka z močjo do 100 kilovatov. V tem primeru je za polnjenje manjše baterije potrebno dobre pol ure, močnejša baterija pa se napolni v približno 45 minutah.
Trije načini vožnje
V obeh primerih za pogon skrbi 100-kilovatni elektromotor, ki v vseh voznih načinih razvije največjo hitrost 130 kilometrov na uro. Normalni način omogoča najboljše razmerje med dosegom in dinamiko vožnje, način eco z znižanjem zmogljivosti gretja in klimatske naprave optimizira doseg, način power pa ni namenjen dinamični vožnji, ampak olajša vožnjo močno obremenjenega avtomobila.