Baterijsko električno vozilo mercedes-benz eactros 600 začenja preizkuse pri kupcih. Prvi dve testni vozili električnega tovornjaka za prevoz na dolge razdalje, ki je bil predstavljen lani, bosta v naslednjih nekaj tednih začeli uporabljati podjetje za logistiko zabojnikov Contargo in podjetje Remondis, specializirano za recikliranje.
Obe podjetji sta del globalno dejavne skupine Rethmann Group. Podjetje Contargo bo več mesecev uporabljalo e-tovornjak za prevoz zabojnikov med pristaniščem v Wörthu ob Renu ter različnimi točkami nakladanja in razkladanja. Vozilo bo dnevno prevozilo več kot 800 kilometrov. Contargo sicer gradi največje zasebno zasebno polnilno omrežje za težke e-tovornjake v Nemčiji z 90 polnilnimi mesti na 18 lokacijah.
Drugo podjetje Remondis pa bo testno vozilo namestil v bližini Kölna v okviru projekta, s katerim želi razviti in upravljati visoko zmogljive polnilnice tovornjakov za prevoze na dolge razdalje. Poleg družbe Daimler Truck v projektu sodelujejo še drugi konzorcijski partnerji iz industrije in raziskovalne sfere.
Testno vozilo za Remondis se uporablja predvsem za prevoz recikliranih surovin in je opremljeno s polpriklopnikom Kögel, izdelanim posebej za preizkus. Mercedes-Benz Trucks načrtuje, da bo strankam postopoma predal nadaljnja testna vozila z različnimi primeri uporabe.
Tudi prek 1.000 kilometrov na dan
Mercedes-Benz eActros 600 je že v serijski proizvodnji kot eden prvih dolgoprogaških tovornjakov. Velika zmogljivost baterije, ki presega 600 kilovatnih ur (od tod oznaka 600) ima zelo učinkovito električno pogonsko os, ki omogoča električnemu tovornjaku brez vmesnega polnjenja do 500 kilometrov.
Z upoštevanjem obveznih počitkov za odmore voznikov, ki jih je mogoče izkoristiti za polnjenje, to pomeni, da lahko eactros 600 na dan prevozi več kot 1.000 kilometrov.
Poleg polnjenja CCS z močjo do 400 kW bo eActros 600 pozneje omogočal tudi polnjenje z megavati (MCS). Na ustrezni polnilni postaji s približno enim megavatom moči je mogoče baterije v približno 30 minutah napolniti od 20 do 80 odstotkov.
Pri Mercedesu so že uspešno testirali polnjenje na MCS polnilnici, ki ima zaradi precej večjih zmogljivosti in od tega odvisnega delovanja drugačne priključke od CCS polnilnic.
Same bučke za subvencije.prodajajo...pol pa svizec zavije čokolado...
Koliko tovora pa lahko naloži ta E-težak,če ima tako zmogljive akumulatorje. Masa te E-igrače je sigurno 6-8 ton večja od primerljivega klasičnega tovornjaka,s tem se zmanša njegova nosilnost,pa tudi ko je prazen bolj troši gume in uničuje asfaltno podlago,tako,da je… ...prikaži več končni izračun verjetno veliko bolčj umazan kot klasični prevoz......
koliko premoga porabi termoelektrarna za polnitev teh čačk?