Pri kitajskem proizvajalcu avtomobilov spet razmišljajo tudi o postavitvi tovarne v Evropi, če bodo presodili, da bi lahko v Evropi prodali 50 tisoč vozil na leto, je za Automotive News Europe povedal šef znamke Wei Jianjun, ki si zelo želi prodreti tudi na razvite trge izven Kitajske.
Za podjetjem Great Wall je že poskus proizvodnje vozil v Evropi. Leta 2012 so odprli tovarno v Bolgariji, kjer so izdelovali športne terence in poltovornjake (pick-up vozila), a so jo zaprli leta 2017. Proizvajalec, ki doma velja za najpomembnejšega proizvajalca suvov in pick-up vozil, vidi v času, ko se prodaja avtomobilov po svetu ohlaja, priložnost za skok na svetovne trge, tudi evropskega.
V državah Evropske unije bi radi športne terence prodajali spet v naslednjih letih, je za Reuters na avtomobilskem salonu v Frankfurtu potrdil Wei Jianjun.
"Na začetku nameravamo vozila proizvajati na Kitajskem in jih izvažati v Evropo," pravi Wei in pojasnjuje, da bodo Evropejcem na voljo tudi njihovi električni in priključno hibridni modeli. "Ko bomo v Evropi prodali 50 tisoč vozil na leto, bomo razmislili o gradnji tovarne v Evropi," še pravi Wei, ki je za Reuters pojasnil, da svojih vozil ne bodo prodajali pod kakšno drugo znamko v Evropi. Great Wall ima znamko Haval, ki svoje poltovornjake izvaža v Italijo. Great Wall je junija zagnal proizvodnjo v tovarni Tula v Rusiji, kjer nameravajo na leto proizvesti 80 tisoč vozil, hkrati pa ni edini kitajski avtomobilski proizvajalec vozil v Evropi.
Geelly proizvaja vozila v Volvovi tovarni na Švedskem in v Belgiji, tovarno ima tudi v Belorusiji. V preteklosti so kazali ambicije tudi v ZDA, a so načrte postavili na stran v luči trgovinske vojne med ZDA in Kitajsko.
Great Wall je eden redkih avtomobilskih proizvajalcih, ki beleži rast prodaje na Kitajskem, kjer se prav tako soočajo z zmanjšanim povpraševanjem kupcev po novih avtomobilih. Podjetje je v prvih osmih mesecih letošnjega leta prodalo 624.000 vozil ali 5,7 odstotka več kot v enakem obdobju lani.
Pri podjetju so napovedali, da bodo tržni delež ohranjali z zniževanjem cene produktov in oglaševanjem, kar naj bi bil po mnenju Weija ključ za poslovanje na vseh trgih.