Francoska državna zakladnica je s spremembo največje dovoljene hitrosti zadela terno! Kot smo poročali, so v Franciji kljub velikim protestom prebivalcev na podeželju s 1. julijem letos spremenili največjo dovoljeno hitrost na cestah izven naselij. Namesto prejšnjih 90 km/h je sedaj na 400.000 kilometrih francoskih cest dovoljena hitrost le 80 km/h.
Oblasti v Parizu so kot osnovni razlog za znižanje hitrosti navajale povečanje varnosti, saj naj bi tako zmanjšali število hudih prometnih nesreč. Potrkali so tudi na zeleno vest, saj da bodo tako izpusti CO2 nižji.
Glavni zmagovalec v tem trenutku proračun
Tri mesece kasneje je jasno, da je bila sprememba tik pred glavno turistično sezono v državi, ki jo vsako leto z vozili obišče na milijone tujih voznikov, "vrhunska" domislica francoske vlade še iz nekega drugega razloga. Brezštevilni tujci, ki niso slišali za spremembo, njihove navigacijske naprave pa so jim še naprej trdile, da je največja dovoljena hitrost 90 km/h, so dobili kazni zaradi prehitre vožnje. Francija namreč velja za državo, kjer so stacionarni radarji zelo na gosto posejani.
Posledica? Francoski premier je pred dnevi poslal v parlament rebalans proračuna za leto 2019, v katerem je z naslova prometnih kazni predviden prihodek v višini 1,2 milijarde evrov, kar je kar 50-odstotno povišanje v primerjavi z letom 2016, piše Les Echos. V vladnih dokumentih je zapisano, da bo ukrep znižanja hitrosti za 10 km/h pomenil "podvojitev števila kršiteljev, ki jih odo odkrili merilniki hitrosti."
Ali je imelo znižanje resnično posledice že tudi pri prometni varnosti, je v tem trenutku težko ocenjevati. Francija je sicer že v prvem letošnjem polletju zabeležila znižanje hudih prometnih nesreč v primerjavi z letom prej, dodaja časnik.
V Franciji že od leta 2015 stopnjujejo nadzor na cestah, vpeljali so številne novosti, med drugim močno povišali število stacionarnih radarjev, prihodnja strategija pa gre v smeri, ko bodo precej povečali tudi uporabo mobilnih merilnikov (na gradbiščih) in merilnikov v civilnih policijskih avtomobilih. V pokrajini Normandiji so začeli celo pilotni projekt, ko so za nadzor hitrosti z merilniki podelili koncesijo zasebnemu podjetju.
dezurni@zurnal24.si
Pride na oblast homoseksualni socialist pa v dobro ljudi, za katere se socialisti borijo začne s praznjenjem njihovih denarnic. Za vso večjo bedo pa bodo potem socialisti krivili požrešne kapitaliste s Trumphom na čelu. Bebave ovčke pa bodo naslednjič zopet… ...prikaži večt volile socialiste, saj ti se borijo za njihov blagor in so edini branik, da jim kapitalisti ne bi izpraznili denarnic.