Šef Renaulta Thierry Bolloré je na avtomobilskem salonu v Frankfurtu ob predstavitvi novega capturja (na voljo bo tudi kot priključni hibrid) povedal, da v avtomobilski industriji poteka velika diskusija glede cenovno dostopnih električnih avtomobilov.
Nekateri avtomobilski proizvajalci namreč trdijo, da si je nemogoče predstavljati, da bi lahko mali električni avtomobil (A razreda, kot je twingo pri Renaultu, ki ga, tako kor sestrskega smarta forfour izdelujejo v Revozu v Novem mestu) stal 10 tisoč evrov. Pri Renaultu trdijo nasprotno, pa čeprav segment malih avtomobilov ni med najbolj priljubljenimi v Evropi.
"Tega se zavedamo, vendar pa nova zakonodaja o emisijah spreminja stvari," pravi šef Renaulta, ki dodaja: "Z modelom zoe smo že našli ekonomsko ravnovesje. Zdaj iščemo način, kako ponuditi isto vsebino za veliko nižjo ceno. Je mogoče. Veliko vlagamo v razvoj električnih pogonov in vozil, da bi prišli do cene 10 tisoč evrov za električno vozilo. Dokaz za to je model K-ZE, ki smo ga ponudili na Kitajskem."
Renault K-ZE je mali Renaultov križanec, katerega cena se na Kitajskem začne pri 8.000 evrih. Nekateri analitiki že namigujejo, da bi lahko v nekaj letih dobili tudi evropsko različico s ceno okoli 11 tisoč evri. To so zdaj zgolj ugibanja, pravi Bollore, ki pa je potrdil, da bo twingo dobil naslednika in zagotovo bo dobil tudi 100-odstotno električno različico.
"Baterije postajajo boljše in boljše, hkrati pa cenejše. Na dolgi rok je možno razmišljati tudi o električnih Daciah in z njimi kovati dobiček," še pravi Bollore.