Glede na ceno smo namreč močno pogrešali navigacijo in parkirno kamero ali vsaj senzorje spredaj. Motor je tako kot podvozje presenetljivo zmogljiv, a robat, menjalnik pa pusti bolj hladen vtis.
Več dinamike, kot je pričakovati
O obliki ne bomo preveč razpredali, saj gre za karavansko različico sicer všečnega in dinamičnega S60 oziroma za klasičnega predstavnika športnih karavanov srednjega razreda. Všeč so nam bile zadnje luči z LED tehniko v obliki dvojnega traku, ki se ob odpiranju prtljažnika samodejno prižgejo in na vas opozarjajo druge v prometu. Domiseln varnostni pripomoček. Oblika je prej v službi všečnosti kot prostornosti, kar terja davek v notranjosti, ampak ne toliko v potniški kabini kot v prtljažniku. Slednji je s 430 litri sicer za petdesetaka večji od tistega pri S60, glede na razred je povsem povprečen in izstopa le glede notranje prilagodljivosti (pregrada), lahkih petih vrat in zgolj povprečnega roloja.
Potniška kabina je pričakovano skandinavsko umirjena, bež usnje na sedežih in vratih testnega vozila pa barvno monotono notranjost nekoliko poživi. Ergonomija in izdelava ter oprema pri paketu summum so na pričakovano dobrem nivoju. S stališča varnosti dobite vso možno aktivno in pasivno varnost, pa čeprav nekaj te proti doplačilu. Enako je tudi z ostalo udobnostno opremo, kjer smo glede na ceno pogrešali navigacijo, tudi zato, ker zaslon že v osnovi predvaja tudi video datoteke v Divx in podobnih formatih (torej deluje kot televizija). Serijskemu usnju delata družbo še električno nastavljiv voznikov sedež in ogrevana sprednja sedeža, dobro bi bilo, če bi parkirnim senzorjem zadaj družbo delali tudi sprednji. Pomisleke smo imeli glede nepomičnega sredinskega naslona in prostora v drugi vrsti. Ta je na ravni kombilimuzin C-segment in ne limuzin D, ampak to je problem vseh športnih karavanov, torej mu tega ne moremo šteti v bran. Grajo pa si zaslužita (le dva) zadnja vzglavnika, ki ju ni mogoče odstraniti in zelo otežita umestitev večine otroških sedežev, kar pod vprašaj postavi isofix pritrdišča in ostalo varnostno opremo.
Glasen, robat, a zmogljiv motor
Pri motorju so ostali zvesti zasnovi petih valjev in prostornini 2,4 litra, motor pa prenovili toliko, da zmore za boj s konkurenco v obliki nemške trojice zadostnih 151 kilovatov in 420 Nm navora. Motor zvezno vleče že od nizkih vrtljajev, (dobro) sliko pa nekoliko pokvari lena in utrujajoča prestavna avtomatika, s prepoznim ukrepanjem, boljše pa ni niti v programu S, kjer dosežete le to, da se motor vrti višje, pa čeprav se pohvalno vrtljajev ne brani. Pogrešali smo menjalne naperke na volanu, ki bi situacijo vsaj izboljšali, če ne že popolnoma izničili pomanjkljivosti te avtomatike, glede na ceno dveh in pol tisočaka, kolikor je treba zanjo doplačati, pa bi se mi raje odločili za ročni menjalnik. Slaba stran motorja je njegov robat zvok, ki je v veliki meri preveč slišen v notranjosti, premalo uglajeno je tudi njegovo delovanje, drugačno zgodbo pa piše glede performanse, ki pripadajo zmogljivostim in razredu, v katerem se V60 nahaja.
Presenetljivo dobra je tudi lega na cesti, kar gre zahvala zmogljivemu podvozju in vzmetenju, nekoliko slabše se odreže le volan, ki nudi dober oprijem in informacije, a je premalo natančen.
Podatki o vozilu: (Volvo S60 D5 automatic summum)
Motor: 2.400 cm3
Vrsta: petvaljni vrstni dizelski
Moč: 151 kW (205 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 420 Nm/ med 1.500 in 3.250 vrtljaji na minuto
Poraba: 8,6 litra/100 km, 169 gramov CO2
Zmogljivosti: 230 km/h, 7,9 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.628x1.865x 1.484, medosna razdalja 2.776, prtljažnik (v litrih): 430/1.241
Cena: 46.910/52.756 EUR