Uporabniki so digitalne napovednike sprejeli pozitivno. Napovedniki olajšajo potnikom čakanje, vedo, koliko časa je potrebno še počakati; za potnike pa so tudi informativni, saj je potnik preko napovednika seznanjen tudi o eventualnih drugih obvozih.
Tako pravijo na LPP, kjer pojasnjujejo, da so napovedi večinoma točne. Podatki o prihodu avtobusa so rezultat statističnih izračunavanj prihodov in združeni (s pomočjo načinov izračunavanja) z realnimi podatki odhodov iz posameznih točk, od koder se avtobus »javi« sistemu. Vendar pa, kadar avtobus zaradi posebnega dogodka med dvema točkama ne doseže naslednje točke, sistem avtobus izbriše iz napovedi, oziroma lahko isto napoved javlja dlje časa, dokler ne pride do spremembe v napovedi.
90 prikazovalnikov, namestili bodo nove
Avtobusi tri do pet minut prej na cilju kot avto
MOL je pred časom na vpadnicah uvedel rumene pasove, ki so prednostno namenjeni mestnemu potniškemu prometu. Na MOL potrjujejo, da so potniki, ki potujejo z mestnimi avtobusi v prednosti: "potujejo hitreje. V primerjavi z vozniki osebnih vozil so tudi tri do pet minut prej na cilju."
Uvedba rumenih pasov na Dunajski in Celovški cesti septembra 2013 je vplivala tudi na povečanje števila uporabnikov mestnega potniškega prometa, v letih od 2010 do 2014 za 18,5 odstotka. Na LPP dodatno pojasnjujejo, da glede na to, da so avtobusi na trasi, ki ni opredeljena kot rumeni pas, še vedno del prometa in se krog avtobusa časovno ne spreminja občutno.