Pri prevozu božičnega drevesca v avtomobilu se stvari hitro zapletejo. Božično drevo mora biti dobro zavarovano – ne samo zato, ker bi vam nezavarovani tovor lahko prinesel denarno kazen. V prtljažniku se morda še najde prostor za kakšno mini drevesce, postavljeno počez v smeri vožnje. Da se izognete umazaniji in praskam v notranjosti, spodaj položite odejo in deblo drevesa ovijte v krpo.
Pri večjih drevesih je treba zadnje sedeže običajno podreti. Prtljažnik mora biti nato poravnan z naslonjalom v smeri vožnje – idealno ob nezasedenem sovoznikovem sedežu. Za dodatno zaščito potnikov lahko za naslon sedeža namestite tudi leseno desko. Ta lahko tudi bolje porazdeli obremenitev in prepreči praske. Tako postavljeno drevo in deblo lahko pritrdite z napenjalnim trakom. V mnogih avtomobilih so v prtljažniku ali na dnu vozila pritrdilna ušesca.
Pri Fordu so se v modelu puma domislili odličnega pripomočka - plastičen megaboxa, ki poglobi prtljažnik in omogoča prevoz višjih predmetov, hkrati pa poveča kapaciteto prtljažnega prostora za 80 litrov. Poleg tega ima na dnu čep, kar pomeni, da lahko "korito" speremo z vodo, ki skozi odprtino odteče na cesto. Na ta način smo domov na povsem varen in enostaven način pripeljali v vrečo ovito božično smreko, ki v višino meri 1 meter.
Če vrata prtljažnika ostanejo odprta zaradi dolžine drevesa, ne smejo biti prekrite niti registrska tablica niti zadnje luči. Če drevo visi skozi prtljažnik, mora biti označeno, na primer z rdečo zastavo – v temi z rdečo opozorilno lučjo in odsevnikom, svetujejo nemškemu avtomobilskemu klubu ADAC.
Če boste drevo prevažali na strešnem prtljažniku najprej pritrdite drevo – deblo – z zateznimi trakovi. Gumijasti ekspanderji niso dovolj. Trak naj se ovije tudi okoli prtljažnika, da prepreči zdrs naprej. Da bi se izognili praskam na strehi, lahko pod drevo, ki je običajno ovito v mrežo, preden ga pritrdimo, položimo odejo, da ne zdrsne.