"Nedolgo nazaj sem šel po dežju v trgovino po pločniku, ko se je pločniku približal z avto, en bedak, in je še pospešil, tako da me je popolnoma zalil. To se je zgodilo že tudi sredi zime, ko me je nekdo zalil z ledeno vodo. Pot do doma pa je bila še dolga, tako da sem že skoraj zmrznil, preden sem prišel nazaj . Enako se mi je zgodilo tudi že na kolesu."
Zapis na enem od slovenskih forumov odraža pogosto situacijo v prometu, ko so pešci tarča meteorne vode, ki brizgne iz luž izpod koles avtomobilov.
"Glede obveznosti voznikov do pešcev kot šibkejših udeležencev veljajo v tem primeru samo splošna etična (nepisana) pravila in bonton, kršitev ne moremo ugotavljati, saj zakon situacije ne opredeljuje kot kršitev cestnih pravil," pravijo na policiji.
Pešcem tako ostaja le nasvet, naj se ne zadržujejo na izpostavljenih mestih, voznikom pa apel, da si sami prav gotovo ne bi želeli prhanja takšne vrste. Zato se morajo izogibati luž poleg pločnikov, ko to ni mogoče, pa vsaj bistveno upočasniti hitrost.
KOJAK - in ti primerjaš nemške 4...6...8- pasovne AC z našimi? Ti bom dal balkanski komentar: bumb***
Ob pogojih, ki nam jih daje država in to = luknja na luknjo, valovita cestišča s kolesnicami in udarne jame - se voznik nima več kam umaknit. Ko pada dež in so te luknje in jame polne vode - jih… ...prikaži več niti ne vidiš, ko je že prepozno.Torej ni vse odvisno od etike voznikov ampak tudi od (katastrofalne) cestne infrastrukture, ki jo država več ali manj rešuje z malo lopatico in hladnimi asfaltnimi krpami z rokom trajanja 24 ur.
Že v avtošoli smo se učili, da smo lahko kaznovani za vožnjo skozi lužo, če poškropimo pešca. A praviloma policije ni zraven. Niti desetih prič... :(