Honda jazz bo prva v svojem razredu s sredinsko zračno blazino, ki je namenjena preprečitvi poškodbe, ki bi nastale ob trku sopotnika in voznika spredaj.
Zračna blazina je zapakirana na zadnji strani voznikovega sedeža. Ko se aktivira se širi navzgor in "zapolni" prostor med voznikom in sopotnikom. V primeru stranskega trka je cilj preprečiti poškodbe, ki se lahko zgodijo, ko trupa voznika in sopotnika nenadzorovano udarita med seboj. Pri Hondi omenjajo zmanjšanje verjetnosti poškodb glave in prsnega koša potnikov v primeru bočnega trka za 85 odstotkov glede na izvedena testiranja.
Ta nova zračna blazina je ena od desetih v novem jazzu. Nadaljnje izboljšave vključujejo sistem zračnih blazin na zadnjem sedežu. Dvojna konstrukcija zračne blazine, nameščena na zadnji blazinici sedeža, v primeru stranskih trčenj aktivira zaščito zadnjih potnikov pred udarci vrat in C stebrička. Zračna blazina je kompaktne velikosti, zato se Hondi v primeru jazza ni bilo treba odreči svojemu prepoznavnemu sistemu zlaganja oziroma podiranja zadnjih sedežev.
Pri Hondi se nadejajo, da bodo zadnje pridobitve na področjih varnosti prinesle rezultate tudi na najnovejših testiranjih neodvisnega konzorcija Euro NCAP, kjer letos preverjajo učinke zaščite pri stranskih trkih.