Storitev, za katero pravijo, da na novo raven dviguje odnos med voznikom in vozilom ter Suzukijevo prodajno-servisno mrežo, bo sprva na voljo le lastnikom suzukijev S-cross, ki so bili izdelani po oktobru 2021, pozneje pa bo na voljo tudi za ostale Suzukijeve modele.
Suzuki Connect bodo lahko uporabniki nosili vedno s seboj, saj bo na voljo preko aplikacije na pametnem telefonu. Ta bo preko podatkovno komunikacijskega modula vozila dostopala do številnih storitev in funkcij za lažjo uporabo avtomobila.
Med drugim bo uporabnika opozarjala, če bo avtomobil pustil odklenjen ali ne bo ugasnil luči, vključuje pa tudi zemljevid, ki bo lastniku pomagal poiskati parkiran avtomobil. Če se bo na avtomobilu pojavila kakšna napaka, bo lahko uporabnik diagnostične podatke delil s pooblaščenim trgovcem ali serviserjem, spremljal pa bo lahko tudi zgodovino voženj ter prejemal obvestila o rednih servisih, morebitnih vpoklicih vozil in servisnih akcijah.