Organizacija ugotavlja, da kakovost sodobnih avtomobilov na splošno tudi po več letih na visoki ravni in to ne glede na znamke in tipe vozil. A med njimi so seveda tudi razlike, a kot kažejo statistični podatki, varni avtomobili niso več nujno tudi dragi, premijski, se pravi dražji avtomobili pa tudi niso nujno tudi najbolj kakovostni.
Tudi avtomobili, kot so mazda 2, opel adam ali honda jazz, ki se gibljejo v ugodnem cenovnem razredu okoli 15.000 evrov, namreč v treh letih niso pokazali resnejših slabosti. Strokovnjaki poudarjajo, da so ti avtomobili robustni, kompaktni in razmeroma poceni, ponujajo pa tudi sodobno zanesljivo tehnologijo. Poleg tega se dobro obnesejo tudi v zahtevni mestni uporabi, za katero je značilnega veliko zaviranja, sprememb smeri in s tem obremenitev zaradi prenosa teže, prav tako pa so kolesom pogosto v napoto robniki. Tipične posledice takšne uporabe so visoka obraba zavor in koles, nenazadnje pa tudi poškodbe komponent podvozja.
Vzdrževanje se splača
Takšni avtomobili se zato še vedno znajdejo med tistimi z najmanj napakami, kar denimo potrjuje pogled na tabelo sedemletnikov, kjer so omenjeni modeli kljub prevoženim 60.000 kilometrom in več še vedno dokaj visoko v vrhu. Dokazujejo tudi, da se vzdrževanje zares splača. Kdor avto redno vozi na servis in upošteva napotke mehanikov, lahko tudi po sedmih letih še vedno vozi zanesljiv in varen avtomobil. Novost zadnjih let so športni terenci, ki se na seznamih okvar tudi uvrščajo visoko na seznam zanesljivih avtomobilov. Med desetimi najbolj zanesljivimi v svojem razredu so se tako znašli tudi mazda CX3, mitsubishi ASX, opel mokka X in ford kuga.
V statistiki zadnjega leta se je sicer na prvo mesto že drugič uvrstil mercedes-benz GLC, na drugem mestu pa je mercedes-benz razreda B. Določeno presenečenje je opel insignia, ki je tretje mesto vzela večkratnemu zmagovalcu statistik porscheju 911 carrera. Preskuševalci sicer ugotavljajo, da se med najbolj zanesljivimi vse pogosteje znajdejo tudi modeli azijskih znamk, kar kaže, da se kakovost vozil povečuje na mednarodni ravni, število napak pa na splošno pada, kar je dobro za prometno varnost. K temu pripomore tudi pri voznikih vse bolj prisotna zavest, da je avtomobile treba tudi vzdrževati, pa tudi vse večja kakovost servisnih delavnic, ki ustrezno opravijo svoje naloge.
Kateri so na prvih mestih?
V razredu mestnih minijev je sicer že četrtič zapored zmagal opel adam, v razredu majhnih avtomobilov pa se je na prvo mesto uvrstil audi A1. V spodnjem srednjem razredu je hyundai i30 s prvega mesta izpodrinili mercedes-benz razreda A, v srednjem razredu pa je opel insignia premagala mercedes-benz razreda C. Med izumirajočimi enoprostorci je prvi mercedes-benz razreda B, med športnimi terenci pa se je na prvo mesto uvrstil splošni zmagovalec statističnega pregleda mercedes-benz GLC.
Na spodnjem koncu lestvice je s prvega mesta med triletnimi avtomobili z največ pomanjkljivosti dacia duster izpodrinil dacia lodgyja, na tretjem mestu pa jima sledi fiat punto. Vendar pa ti razmeroma poceni avtomobili zares niso veliko slabši od forda galaxyja ali volkswagna sharana, ki sta veliko dražja, prav tako pa tudi pri najniže uvrščenem dacia dusterju govorimo o zgolj 11,1 odstotka okvar med pregledanimi avtomobili, kar kaže, da je splošna kakovost sodobnih avtomobilov na precej visoki ravni.
Nemci so svoje Nemške drvarnice hvalili do onemoglosti, poglejte neodvisne inštitucije, Nemci so največji sekret od avta, boljši je samo še Renault
To so podatki iz Nemčije za pretežno Nemške avte in še nekaj tam najbolj pogostih. Tako so v bistvu samo reklama. Manjkajo še podatki za vsaj dve tretini modelov s celega sveta, če naj bi bila statistika širše verodostojna.