Volkswagen je pred štirimi leti ob premieri ID.3 označeval za golfa nove dobe. Sledile so porodne težave, ki pa so zdaj menda preteklost. Čeprav deluje videz praktično enak, pa pri Volkswagnu pravijo, da so naredili veliko sprememb. Zato sami uporabljajo izraz "druga generacija".
Napovedali so ga že decembra, zdaj pa so uradno predstavili njegovo obliko. Glede zunanjih mer je na prvi pogled identičen, a je v resnici spuščen za šest milimetrov nižje k tlem. Novi ID.3 je dobil nove odbijače, spredaj to pomeni tudi bolj aerodinamičen pretok zraka mimo koles. Vizualno so mu podaljšali pokrov motorja, saj so odstranili črn pas pod vetrobranskim steklom.
Osvežena zadnja svetila imajo zdaj dinamične smernike in zavorne luči. Ponosni so tudi na novo olivno barvo zunanjosti.
Tudi notranjost je enaka le na prvi pogled. Nikakor pa ne na otip, opozarjajo, saj so upoštevali kritike in uporabili mehkejše materiale višje kakovosti. Zdaj uporabljajo tudi material mikrofibra. Predvsem pa izpostavljajo, da je zdaj kar 71 odstotkov notranjosti iz recikliranih materialov. Sredinski zračniki so novi.
Novi ID.3 bo opremljen z najnovejšo generacijo programske opreme. Ta izboljšuje sistemsko zmogljivost in omogoča brezžično prejemanje posodobitev. Serijska oprema je bogatejša: po novem so serijski zaslon z 12-palčno (30,5 cm) diagonalo, variabilno prtljažno dno in sredinska konzola z dvema držaloma za pijačo. Voznikov zaslon zdaj meri 5,3 palca, avto ima tudi projekcijo na vetrobransko steklo s tehnologijo obogatene resničnosti.
Posodobitve so bili deležni asistenčni sistemi. Parkirni asistent ima spominsko funkcijo manevriranja. Avto je opremljen z V2X sistemom komuniciranja z drugimi avti in infrastrukturo.
Malo sprememb pri pogonu
V avtu bosta tako kot doslej vgrajena 58- ali 77-kilovatna baterija. S prvo zmore avto z enim polnjenjem prevoziti do 426 kilometrov, z drugo v različici S pa kar 546 kilometrov. Pogon je še vedno speljan le na zadnji kolesi. Elektromotor ima enakih 150 kW (204 KM) moči in 310 Nm navora. Pospešek z mesta do 100 km/h je pri različici Pro hitrih 7,3 sekunde, Pro S z večjo baterijo je pol sekunde počasnejši.
Najvišja hitrost je pri obeh omejena na 160 km/h. Pri vstopni različici je največja polnilna moč 120 kW, pri Pro S pa 170 kW. To je nekaj več kot doslej in pomeni napolnjenost do 80 odstotkov v pol ure.
Zdaj lahko napaja hišo
Precejšnja novost pri novem ID.3 je funkcija V2L, torej možnost napajanja zunanjih porabnikov. Tudi domovanja, pravijo pri proizvajalcu.
Novi ID.3 stane v Sloveniji od 45.800 evrov. Čeprav ga je že mogoče naročiti, pa bo za prve nabave treba počakati še vse do zadnje četrtine leta. Bo pa v prihodnje prišla še cenejša različica z manjšo baterijo.
takole gre podjetnik s službenim id3 na službene stroške na javno polnilnico in se pripelje na domačo parcelo in tam nafila domač paket hranilnika energije inpotem .. iz tega hranilnika poščke elektriko v javno omežje -- torej podarielektro podjetju štrom..… ...prikaži več no lahko pa iz hranilnika zastonj kuri toplotno črpalko, čeima tako urejeno elektroniko.
Naj velecenjeni avtor prosim razloži naslov, kako se polni hiša ?