Pri Hyundaiju pravijo, da je kona njihova zgodba o uspehu, ki si vse od predstavitve leta 2017 povečuje tržni delež v svojem segmentu. V treh letih je kompaktni križanec v Evropi postal eden od njihovih najbolje prodajanih modelov, ki je na ceste zapeljal v več kot 228.000 primerkih.
Kona je ikona svojega segmenta postala tudi s svojo izstopajočo obliko, ki so jo z osvežitvijo še nekoliko izboljšali. Izstopa predvsem prednji del, s katerim so kono slogovno približali večjemu santa feju, zadaj pa so nove luči s horizontalno grafiko. Oblikovne spremembe so kono tudi podaljšale za dobre štiri centimetre, s čimer je dobila nekoliko elegantnejši nastop, nekaj pa je tudi novih barv in platišč. Izstopa tudi nova stopnja opreme N line, ki koni seveda da bolj športni nastop.
Tudi 48-voltna tehnika
Nekaj sprememb je tudi v notranjosti, ki so ji namenili boljše materiale in sredinsko konzolo za bolj horizontalni vtis ločili od armaturne plošče. Tudi tukaj je na voljo nekaj novih barv, poleg črnega se lahko kupci odločijo tudi za svetlejše interierje, nove pa so tudi barve ambientalne osvetlitve. Izboljšali so tudi infozabavni sistem z razširjenimi možnostmi povezljivosti. Bolj pester je tudi nabor varnostnih sistemov, ki med drugim bolje prepoznavajo pešce in tudi kolesarje in voz6nika opozarjajo, da bo nekdo zapustil zadnji sedež.
Pri Hyundaiju opozarjajo tudi na to, da kona igra pomembno vlogo tudi pri elektrifikaciji njihove flote. Že doslej je bila na voljo z električnim pogonom in kot hibrid, kar bo veljalo tudi naprej, poleg tega pa bodo bencinski in dizelski motorji na voljo v kombinaciji z 48-voltnimi blagimi hibridi.
Parametrična dinamika novega tucsona
A kona ni Hyundaijeva edina novost tega tedna. Druga je mogoče še bolj zanimiva, saj gre za prve skice nove generacije hyundaija tucsona, ki jo bodo uradno predstavili 15. septembra. Pri Hyundaiju pravijo, da bo oblika novega tucsona izražala to, čemur pri njih pravijo »Parametric Dynamics«, gre pa za digitalno obdelavo linij, površin, kotov in oblik, s katero se ustvari kinetične draguljem podobne površine z drzno estetiko. Del tega je tudi arhitektura žarometov »Parametric Hidden Lights«, ki poskrbijo za impresiven nastop, saj jih voznik lahko prižge po lastni volji.
Za prostorno notranjost oziroma »INTERSPACE«oblikovalci pravijo, da vzbuja občutek, kot da vstopate v lično pospravljeno sobo, kjer izginejo koti, prostor, tehnologija in informacije pa se harmonično prepletajo med seboj. Instrumentni sklop so precej spustili, z armaturne plošče pa je izginil tudi izstopajoči zaslon s stikali, ki so odslej vsa zbrana na posebnem sklopu, ki ne sega nad višino armaturne plošče. Na čustvene vertikalne oblike armaturne plošče naj bi vplivali slapovi, za dober vtis pa poskrbijo tudi srebrne linije, ki se od osrednje konzole raztezajo do zadnjih vrat.