Avto
33 ogledov

Hyundai elantra limuzinsko podobo priredila sodobnim zahtevam

Hyundai Elantra
1/14
Saša Despot
Elantra se je po enoletnem premoru v Slovenijo vrnila z drznejšo podobo in veliko vsebine, prisluhnila pa je tudi željam po dizlu.

Hyundai elantra v novi, šesti generaciji skuša poživiti nekdaj kar uspešno zgodbo, ki jo je v devetdesetih letih pisala v Evropi in še posebej izrazito tudi v Sloveniji, takrat še z (menda ponekod zloglasnim) imenom lantra. 

Nato je njena priljubljenost usihala hkrati s pojavom novih zelo talentiranih tekmecev (denimo škoda octavia) ali pa premikom kupcev stran od limuzin. Elantra pa je kljub vsemu ostala prodajno zelo uspešna na čezatlantskih trgih. 

Po enoletnem premoru, odkar Hyundai pri nas ni prodajal elantre, se ta vrača v popolnoma novi podobi. Še vedno je zgolj limuzina, a povzema dizajn ostalih modernih hyundaijev, kar seveda ni niti malo slabo. Škoda, da markantne LED dnevne luči, ki zelo poudarijo "obraz" pozna le najbogatejša stopnja opreme style. 

Notranjost želi biti sodobna, poudarek je na ergonomiji in dobri preglednosti, k čemur sodi tudi proti vozniku nagnjena osrednja armaturka, ozaljšana s svetlimi obrobami, pri najvišji stopnji opreme pa tudi piano črnina. Med merilniki se podatki prikazujejo na TFT zaslonu. 

Elantra je odvisno od treh stopenj opreme in doplačljivih dodatkov lahko opremljena s kamero, zaslonom na dotik, prtljažnimi vrati, ki se "odpirajo" z nogo, pa gretjem volana in celo hlajenjem usnjenih sedežev ... Prtljažnega prostora je 458 litrov.  

V paketu za varnost (540 evrov) so sistem za nadzor mrtvih kotov, pomoč pri menjavi voznega pasu in opozorilo na prečni promet, ne pozna pa še samodejnega zaviranja AEB. 

Dizel precej razširil potencialni krog kupcev

Prejšnja generacija elantre je imela na našem trgu očiten hendikep pri izbiri motorjev. 1,6-litrskemu bencinarju (94 kW/128 KM) se je po novem pridružil š 1,6-litrski dizel (110 kW/136 KM), kar naj bi precej razširilo potencialni krog kupcev. Najbolj zahtevni lahko za razmerma ugodno ceno 1.000 evrov dokupijo dvosklopčni sedemstopenjski avtomatski menjalnik, pri bencinarju je opcija klasični avtomatik. 

Elantra je torej relativno dobro opremljena za pridobivanje starih in novih kupcev, vendar bo le razvoj trga, ki zadnja leta daje veliko pozornost križancem in kombilimuzinam, dal odgovor, ali bo uvozniku uspelo izpolniti cilje, ki za letos predvidevajo prodajo 150 primerkov.

Gotovo pa je elantra primerna tudi za flotno uporabo, saj ji v prid govori petletna neomejena garancija. Elantra z bencinskim motorjem je ocenjena na od 15.500 evrov naprej, z dizlom pa od 17.200 evrov. Dodatek za srednje bogato opremo style je 2.000 evrov. 

andrej.leban@zurnal24.si

 

Na nagradno igro se prijavite TUKAJ.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.