Avto
3351 ogledov

Hondin posebnež zapeljal na slovenska tla

Honda crosstar
1/10
Žurnal24
Crosstar je v marsičem zelo podoben ali enak modelu jazz, a pri Hondi pravijo, da gre za povsem samostojen model, saj ga bodo izbirali kupci, ki iščejo vozilo v B SUV razredu. Kljub temu je nekaj povsem drugačnega, kar je trenutno na voljo v tem razredu, ki velja za enega najbolj zaželenih pri nas.

Honda crosstar za razliko od modela jazz ponuja malo drugačne zunanje dimenzije, večji odmik od tal in tudi, za križance, značilne obrobe okoli koles, pa strešne nosilce in še marsikaj drugega. Tudi dvobarvno karoserijo, na primer. Zunanjost in notranjost sta namensko dokaj minimalistično ukrojeni, a tisto, kar so pustili, deluje skladno. Volan ima le dve prečki, A-stebrički so zelo tanki, zato so lahko armaturno ploščo razvlekli in naredili avto zelo pregleden.

Honda crosstar | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Koncept honda SUV e Predogled novega modela Avto Hondina retro revolucija v oblikovanju

Notranjost ne deluje robustno kot zunanjost, zato pa po zgledu na model jazz prinaša izredno praktičnost in prostornost za takšen dolžinski razred. Med drugim ohranja "magične" sedeže, ki se lahko zložijo v dno ali pa se sedeži druge klopi dvignejo, da nastane v drugi vrsti prostor za velike predmete, recimo kolo. Armaturna plošča je iz vodoodpornih materialov, voznik ima pred seboj sedempalčni, na sredini pa je še devetpalčni zaslon.

Honda crosstar | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Honda civic prototip Kmalu! Avto Takšna bo oblika prihodnje honde civic

Če vam je všeč drsanje po telefonu

Multimedijski zaslon bo blizu tistim, ki radi uporabljajo pametne telefone, saj je zasnova zelo podobna. Z vlečenjem prsta se lahko voznik ali sopotnik pomika po seznamu aplikacij in menijev. Zrcaljenje pametnih telefonov poteka prek platform Android Auto in Apple CarPlay, ki sta potnikom na voljo prek brezžične povezave. Pomembno je, da so se pri Hondi izognili pretiranemu vključevanju funkcij na zaslon, hkrati pa so pustili ločeno analogno klimatsko ploščo.

 | Avtor: Honda Honda

hoda e Honda Avto Hondin mestni električar končno v Sloveniji

Poskrbeli pa celo za poličko, na kateri lahko voznik varno nasloni roko, ko drsa po zaslonu. 

Honda crosstar | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Izboljšani so tudi varnostni sistemi, ki temeljijo na širokokotni kameri, za katero pri Hondi pravijo, da je bolj učinkovita kot dosedanji sistem s kombinacijo kamere in radarja in s širšim vidnim kotom omogoča več možnosti. Paleta asistenčnih sistemov Honda Sensing loči ceste tudi brez označenih vodoravnih prometnih črt, na primer z zaznavanjem robnikov. Crosstarove avtonomne zavore ne registrirajo le avtomobilov in pešcev, temveč tudi kolesarje. Prav tako preprečujejo trke s križanjem vozil pri vzvratni vožnji. 

Crosstar je opremljen tudi z desetimi zračnimi vrečami.

Honda crosstar | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Združili dober pospešek in majhno porabo bencina

Za premikanje bo pri nas skrbel samo hibridni pogonski sklop. Gre za kombinacijo 72-kilovatnega bencinskega motorja, ki deluje po Atkinsonovem ciklusu, 80-kilovatnega elektromotorja in 70 kilovatnega generatorja. Pogon je podoben kot v hondi CR-V hybrid, saj bencinski motor v večini režimov zgolj proizvaja elektriko, ki se – v sodelovanju z litij-ionsko baterijo, ki izravna električna nihanja - porabi za napajanje pogonskega elektromotorja, le pri velikih hitrostih pa se neposredno priklopi na kolesa in samostojno skrbi za pogon.

Honda HR-V e:HEV Premiera Avto Honda predstavila naprednega aduta, ki bo navdušil kolesarje

Tak motor zagotavlja več moči in navora kot smo ga bili vajeni pri Hondinih kompaktnih vozilih do zdaj, hkrati pa pri Hondi trdijo, da je kljub temu, da je pospešek od 0 100 km/h manjši od 10 sekund, poraba v realnih razmerah manjša od petih litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov.

3 načini vožnje

 | Avtor: Honda Honda
 | Avtor: Honda Honda

Honda crosstar | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Kupci bodo za razliko od modela jazz imeli manj možnosti za izbiro, saj je na voljo le ena stopnja opreme, možno pa bo izbrati med enobarvno in dvobarvno karoserijo. Cena za crosstarja executive je 25.990 evrov, za executive black z dvobarvno karoserijo boste odšteli 500 evrov več. V primeru izbire Hondinega financiranja so cene ugodnejše za 1.200 evrov.

Novost je tudi osemletna garancija na baterijo, oziroma do 160 tisoč prevoženih kilometrov. Ta novost velja zdaj za vse Hondine hibride. Dobava je odvisna tudi od razpoložljivosti proizvodnje tovarne, uvoznik za vozila Honda pa si želi letos v Slovenijo pripeljati 20 vozil crosstar.
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.