Pri Hondi pravijo, da je honda e njihov pogled v prihodnost, saj ima vse lastnosti, ki jih bodo vsi njihovi modeli imeli do leta 2030. Pravijo, da je najbolj uporabna v urbanem okolju, kjer pomaga zmanjšati emisije.
Je tudi povsem povezana in lahko sodeluje tudi pri upravljanju energije, saj lahko elektriko iz baterije tudi oddaj v hišo ali električno omrežje. Pri njenem razvoju je bila ključnega pomena tudi velikost, zato ji majhne mere in okretnost omogočajo obvladovanje mestnih ulic, baterija pa je na ta račun manjša in z manjšo kapaciteto.
Honda e, ki oblikovno v osnovi izhaja iz honde civic prve generacije, torej je na sodoben način tudi retro, je zato predvsem majhen avtomobil, ki v dolžino meri manj kot štiri metre, z medosno razdaljo 2.530 milimetrov pa omogoča dovolj prostora za štiri potnike.
V notranjosti sicer izstopa predvsem trak zaslonov, ki poteka preko vse širine armaturne plošče, sestavljajo pa ga 8,8-palčni zaslon digitalnih merilnikov, 12,3-palčna zaslona infozabavnega sistema, ki ju lahko uporabniki kombinirajo na različne načine, ter 6-palčna zaslona, ki prikazujeta sliki vzvratnih kamer, ki sta nadomestili klasična vzvratna ogledala. Honda e je tudi izčrpno povezljiva in se tudi posodablja na daljavo.
200 kilometrov
Kot torej poudarjajo pri Hondi, bo honda e predvsem mestni avtomobil, zato so ji namenili kompaktno baterijo s kapaciteto 35,5 kilovatne ure, ki zadostuje za malo več kot 200 kilometrov vožnje. Iz nje se napaja elektromotor z navorom 315 njutonmetrov in močjo 100 kilovatov (oziroma 113 kilovatov v različici advance), ki je vgrajen zadaj in hondo e preko zadnjih koles v devetih sekundah pospeši do 100 kilometrov na uro. Dodajmo še, da honda e omogoča tudi vožnjo zgolj s pedalom plina in zagotavlja tudi več stopenj rekuperacije energije zaviranja.
Baterijo honde e je sicer mogoče na hitri polnilnici polniti z enosmernim tokom z močjo do 50 kilovatov, ko je za 80 odstotkov kapacitete potrebne dobre pol ure, doma pa poleg polnilnika s šuko vtičnico ponujajo tudi zidni polnilnik z močjo 7,4 kilovata, ki za polno baterijo potrebuje dobre štiri ure.
Več bomo lahko o hondi e povedali, ko jo bomo preskusili, za zdaj pa omenimo še, da bo pri nas osnovna honda e na voljo za najmanj 35.990 evrov , za močnejšo različico honda e advance pa bo treba odšteti vsaj 39.990 evrov. Od tega lahko seveda odštejete subvencijo EKO sklada RS v višini 6.000 evrov, zato so končne cene primerno nižje.
Tako igračko bi takoj vzel za drugi avto ampak definitivno ne za to ceno.
40.000 EUR za to igracko ? Za tak denar dobis ze konkretnega Nemca !