Ime NM4 Vultus izhaja iz latinske besede, ki pomeni pojava ali izraz. Pojava novega hondinega motocikla je res posebna, predvsem zato, ker ni le koncept, ampak ponuja zelo uporabne rešitve.
Sedi se kot v letalu
Udobno oblazinjen sopotnikov sedež je mogoče dvigniti v naslon za voznika. Hkrati je mogoče za najprimernejši položaj sedenja nastaviti naklon in odmik naslona. Občutek je zato zelo podoben pilotiranju vojaškega letala. Voznikov sedež je s 650 milimetri nizek in olajša manevriranje pri nizkih hitrostih ali na mestu.
Na letenje spominja še armaturna plošča, ki spreminja barve glede na izbrani način vožnje (prosti tek, normal, šport, ročno pretikanje). Barve lahko voznik nastavlja po želji. Na armaturni plošči so prikazani: hitrost, vrtljaji motorja, ura, prikazovalnik goriva, prikazovalnik prestave, skupaj prevoženi kilometri in dva dnevna števca kilometrov, zunanja temperatura ter drugi indikatorji. V prednjih oklepih ima dva uporabna predala prostornine tri in en liter s serijsko vgrajeno 12-voltno vtičnico.
Vsa svetila so narejena v LED-tehnologiji. Masivne obline dopolnjujejo velika kolesa s pnevmatikami 120/70ZR18 spredaj in kar 200/50ZR17 zadaj. Serijski dvokanalni sistem proti blokiranju koles (ABS) skrbi za varno in učinkovito zaviranje, ima še sistem proti kraji HISS in po odmiku nastavljivo ročico zavore.
Mogoče je dodati originalen povišan vizir, ogrevane ročice, alarm in stranska kovčka.
Agregat iz serije NC750
Za pogon je zadolžen dvovaljni agregat iz serije NC750, ki zmore 41 kilovatov moči (55 KM) pri 6.250 vrtljajih na minuto. Za vožnjo pa je pomembnejša polna krivulja navora, ki doseže vrh 68 Nm pri 4.750 vrtljajih na minuto. Poraba goriva je 3,52 litrov na sto kilometrov, kar pomeni nad 300 kilometrov poti z enim polnjenjem goriva. Pri Hondi poudarjajo nizke stroške vzdrževanja. Agregat morajo na rednem servisu pregledati vsakih 12.000 kilometrov ali enkrat na leto.
Serijsko je dodan samodejni menjalnik z dvojno sklopko in možnostjo ročnega prestavljanja DCT (Dual Clutch Transmission). Ta omogoča preprostejše samodejno menjavanje prestav v izbranih načinih Drive ali Sport. Drive je ekonomičen način za ležerno križarjenje, Sport pa dvigne vrtljaje pri katerih DCT prestavi navzgor ali navzdol, da je na voljo dovolj potiska za konkretno pospeševanje in na drugi strani več motornega zaviranja pred ovinkom. Po želji lahko voznik vzame stvari v svoje roke in se z gumbi +/- na levem krmilu sam sprehaja po šeststopenjskem menjalniku. Nad celotnim menjavanjem prestav bedi pametna elektronika, ki skrbi, da agregata ne morete zavrteti previsoko v rdeče polje ali da bi vam po nerodnosti ugasnil. S tem vozniku ne dopušča morebitnih škodljivih napak pri menjavanju prestav.