Predsednik poslovodnega odbora Hidrie Iztok Seljak je na današnji novinarski konferenci dejal, da to pomeni bistveno nadgradnjo sodelovanja s koncernom ter priznanje za Hidrio na razvojnem področju.
"Koncern PSA Peugoet Citroen nam je leta 2004 dal priložnost in nam upravičeno zaupal razvoj rešitev na volanskem sistemu za Peugeot 207, na osnovi te odlične izkušnje pa sedaj še nadgrajujemo sodelovanje," je dejal Seljak. Rešitev, ki jo razvijajo strokovnjaki Hidrie AET, se med drugim ponaša z visoko energetsko učinkovitostjo, posledično pa tudi z občutnim zmanjšanjem emisij.
Vžigni sistemi bodo uporabljeni v novi generaciji glavne palete dizelskih motorjev koncerna PSA. Omenjene Hidriine rešitve bodo s tem prisotne v številnih Peugeotovih oz. Citroenovih vozilih, med drugim v P208, P308, P3008, C3, C4, pa tudi v vozilih znamk Ford, Jaguar, Land Rover in drugih.
Vrednost celotnega projekta znaša 25 milijonov evrov, je dejal vodja Hidriinega Inštituta za avtomobilsko industrijo Rudi Kragelj. "V tekočem poslovanju se prilagajamo trendom v avtomobilski industriji, v letošnjem letu pa smo dobili za približno 16 milijonov evrov novih poslov," je dejal. Pojasnil je, da to pomeni več podpisanih pogodb z raznimi kupci, kar mu daje upanje, da bo družba tudi v prihodnje rasla. Kragelj sicer pričakuje, da bodo zaradi novo pridobljenih poslov do leta 2020 potrojili svojo proizvodnjo.
Seljak je ob tem izpostavil velik pomen investicij v razvoj, s čimer je Hidria po njegovem mnenju postala ena vodilnih proizvajalk na svojem področju. "Načrtujemo, da bomo v prihodnjih petih letih v okviru Hidrie AET prevzeli vodilni položaj na področju volanskih sistemih v Evropi," je dejal.
Podpredsednik poslovodnega odbora Hidrie Boštjan Bratuš je pojasnil, da Hidria AET v Sloveniji proda le majhen del proizvodov in je izrazito izvozno naravnana. Tudi Bratuš je izpostavil investicije v razvoj in dodal, da so v zadnjih treh letih za investicije namenili približno 15 odstotkov vrednosti od letne prodaje.
"Že v letu 2010 smo praktično dosegli predkrizno raven in nato beležili zelo veliko rast, še vedno pa smo bistveno nad ravnjo, ki smo jo imeli pred krizo," je dejal Bratuš. Poudaril je, da bodo prihodnjih pet let še veliko vlagali v program vžignih sistemov. Hidria je letos investirala tudi v lasten razvoj in izdelavo sistemov avtomatizacije, januarja pa bo v Kopru odprt Hidriin tehnološki center. V tega so vložili približno tri milijone evrov, center pa bo zaposloval okrog 30 ljudi.
Bratuš je še poudaril, da je bil pred štirimi leti zelo zaskrbljen glede prihodnosti Hidrie, vendar pa so se investicije po njegovem mnenju izkazale za pravilno pot v času krize. Za letošnje leto pričakujejo okrog 300 milijonov evrov prihodkov, za prihodnje leto pa napovedujejo konzervativno rast v višini med petimi do desetimi odstotki.
244
ogledov
Hidria v pomemben posel s koncernom PSA
Hidria je bila kot razvojni dobavitelj korporacije PSA nominirana za izdelavo vžignih sistemov za hladen zagon dizelskega motorja generacije EURO 6.
Bravo in cestitke Hydrii....sam se zmer ne vem kaj so to " sistemi za hladen zagon dizelskega motorja"...mislim, da se temu po domace rece "grelne svecke"...in sodobni dizelski motorji povsem brez tezav vzgejo tudi brez tega ( kopresijski vzig pri… ...prikaži več skoraj 2000 Barih vbrizgovalnega tlaka ) ;-)