Slovenska podjetja, doslej specializirana predvsem za avtomobilsko industrijo, so vse bolj dejavna tudi med motociklističnimi proizvajalci, kjer je sicer že vrsto let med najbolj prepoznavnimi, a hkrati osamljenimi slovenskimi imeni podjetje Akrapović.
Hidria je za diavela, ki je bil predstavljen pred nekaj meseci in je hitro osvojil trg, prispevala vpadljivi cevni okvir za rezervoar. Kot pojasnjujejo v družbi s sedežem v Spodnji Idriji, je okvir izdelan iz posebnih jekel s povišano mejo plastičnosti, kar je omogočilo uporabo cevi s tanjšimi stenami, obenem pa je teža okvirja zaradi tega manjša od desetih kilogramov. Poleg tega je oblikovan prostorsko, z ukrivljenimi cevmi, kar pripomore k izboljšani torzijski trdnosti in boljši trdnosti nasploh. Tudi to je eden od dejavnikov, ki motociklu dajejo izjemne vozne lastnosti.
Diavel sicer tehta 210 kilogramov, poganja pa ga motor s prostornino 1198 kubičnih centimetrov in 119 kW (162 KM). Slavo motociklu, njegovi okretnosti in zmogljivostim je pel tudi sam Valentino Rossi, ki sicer od letos v prvenstvu MotoGP tekmuje prav za omenjeno italijansko tovarno.
Proizvodnjo morali podvojiti
Da pa je diavel resnična uspešnica, priča tudi potreba po prilagoditvi proizvodnje v Hidrii. Če so sprva načrtovali, da bodo letos izdelali med 5000 in 6000 okvirjev, so zaradi velikega povpraševanja za letos številke popravili na 11.000 okvirjev, medtem ko se bo v prihodnjih letih obseg proizvodnje gibal okoli 6000 kosov na leto. Za diavela v Hidrii proizvajajo tudi nosilec registrske tablice.
Po nekaterih napovedih naj bi tudi Akrapović prav kmalu na trgu ponudil lastni izpušni sistem za diavela.