Ti podatki ne prikazujejo pravo sliko trga, pa čeprav so močni pokazatelj o popularnosti določenih znamk v različnih državah sveta. Podobne analize so v preteklih letih pokazale, da se navade ljudi na internetu hitro menjajo. To pomeni, da bi lahko že čez leto dni zemljevid izgledal povsem drugače.
Na Kitajskem Tesla Motors, v Evropi BMW
Kljub temu so rezultati zelo zanimivi. Tesla Motos je recimo postal najbolj iskana znamka na spletu na Kitajskem. Pa čeprav izdelujejo električne avtomobile in je prodaja modelov Tesla Motors enaka dvomesečni prodaji avtomobilov modela BMW serije 3 v ZDA. So pa zato pri Tesli Motors s kitajsko vlado podpisali sporazum o razvoju mreže super polnilnic ter odprli nekaj prodajnih salonov. Očitno se Kitajci le zanimajo za električna vozila.
Tudi zato podatki nakazujejo na trenutne navade uporabnikov, ki so povezane z aktivnostmi in marketinškim pristopom posamezne avtomobilske znamke.
Nam je najbolj zanimiv zemljevid Evrope, kjer prevladujejo evropske avtomobilske znamke. Nemške znamke so najbolj iskan pojem v Googlovem iskalniku celo v Franciji in Veliki Britaniji, čeprav imata obe državi dobro razvito avtomobilsko industrijo. BMW je najbolj popularna znamka v Evropi, sledita mu Volkswagen in Mercedes-Benz.
BMW je z naskokom najbolj popularen na Balkanu in tudi v Sloveniji. Eksotične znamke, kot je Ferrari, je največkrat iskan pojem v spletnih iskalnikih albanskih uporabnikov interneta.
To ni nič drugega, kot reklama, ki jo proizvajalci plačujejo googlu. Realnost vidimo na cestah.
to v bistvu prikazuje mokre sanje ljudi in ne dejansko stanje ?!
To velja samo za iskanje po teh avtih. Kupijo jih itak ne.