Golf v sedmo ponuja tehnološko revolucijo, ne pa tudi oblikovne. V Wolfsburgu pravijo, da morajo ljudje golfa spoznati na prvi pogled z razdalje 200 metrov, saj izžareva brezčasno obliko, s tem pa ohranja tudi svojo vrednost.
Ostre linije poudarjajo dinamično držo
Rob na vratih je zdaj bolj oster, aerodinamika zato boljša, avtomobil pa je na prvi pogled videti bolj prisesan k tlom. Veliko elementov, kot so žarometi in pozicija zdaj že legendarnega zašiljenega C-stebrička, spominja na predhodne generacije, so se pa do potankosti prečistile linije. Nekateri elementi, kot je logotip na vratih prtljažnika, pa več funkcij, kot je odpiranje zadnjih vrat, za logotipom pa se skriva tudi kamera za pomoč pri parkiranju. Oblikovalci so med drugim nivo vrat prtljažnika nekoliko privzdignili, s tem pa v primeru trka drugega vozila zadaj poškodbe usmerili zgolj na zadnji odbijač, s tem pa znižali tudi stroške popravila.
Konzola spet obrnjena proti vozniku
Sladki bonbončki
Neposredne tekmece je golf ujel in prehitel z naprednimi varnostnimi pomagali. Radarski tempomat, vreden dodatnih 300 evrov, v primeru gneče na cesti sam ustavi vozilo in nato tudi sam spelje. Nov je sistem za opozarjanje pred nenapovedano menjavo pasov ali vozila v mrtvem kotu. Novost je sistem, ki zaznava nevarnost trčenja, pri čemer avtomobil zategne varnostne pasove in zapre stekla na vratih. Če senzorji zaznajo, da je avtomobil trčil, serijski multi-collision braking system poskrbi, da avtomobil takoj nato zavre in se varno ustavi. V različici 2,0 zdaj ni le samodejnega parkiranja bočno, ampak sam zapelje tudi v parkirna mesta pod pravim kotom.
Pomemben kamenčeh v tehničnem mozaiku je sistem DCC, ki omogoča prilagajanje delovanja vzmetenja, volanskega obroča in pogonskih agregatov različnim režimom vožnje. Voznik lahko s pritiskom na stikalo ob prestavni ročici izbira med režimi sport, eco, normal, individual in comfort. Prvi vtisi so dobri, čeprav smo mnenja, da se bo povprečen voznik v vsakodnevni vožnji posluževal največ treh režimov. Vse različice bodo serijsko opremljene z elektronsko zaporo diferenciala, kar obljublja bolj suveren občutek med ovinki.
Bencinar dober konkurent dizlom
Na dizelski strani smo preizkusili novi dvolitrski TDI s 110 kilovati moči in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Prepriča z zveznim pospeševanjem in nizko porabo, ki smo jo ob umirjeni vožnji po podeželski cesti zlahka spustili pod mejo petih litrov.
Dobra alternativa premium modelom
Na žalost smo preizkusili le najbolj izpopolnjene različice novih motorjev in opreme, ne pa tudi modela, ki bo pri nas na voljo za začetnih 15.142 evrov. Kljub vsemu tako dobrega golfa do zdaj še nismo vozili. S svojimi novimi bonbončki je spet vrgel rokavico focusu, meganu, astri in drugim konkurentom razreda C, s premium vsebinami pa pod vprašaj postavlja tudi smiselnost nakupa veliko dražjega audija A3, s katerim si deli novo modularno platformo.
Vaš komentar smo izbrisali, ker ni bil v skladu s Kodeksom komentiranja. Uredništvo zurnal24.si