Avto
67 ogledov

Gallardo je mrtev, tu je huracan

Lamborghini huracan
1/7
Lamborghini
Pri Lamborghiniju so prenehali s skrivalnicami in javno razgrnili svoje novo najmočnejše orožje - gallardovega naslednika huracana LP610-4 z jasnim slovenskim pečatom.

Najmočnejše orožje seveda zato, ker bo skušal huracan še nadgraditi uspeh gallarda, ki je bil s 14.022 primerki najbolj množično prodajan Lamborghinijev model v zgodovini.

Huracan ohranja vez s tradicijo poimenovanja po bikih. Njegov soimenjak z rogovi je namreč v drugi polovici 19. stoletja stopil med legende zaradi svojega poguma in izrednega občutka za napad, pojasnjujejo v Sant'Agati Bolognese.

Žarometi iz Ljubljane

Ohranja tipičen Lamborghinijev slog z veliko robovi in videzom izklesanosti, prav tako ne bi mogel zatajiti sorodstvo z večjim in močnejšim bratom aventadorjem. Morda še bolj kot prednji del je za oči vabljiv visok huracanov zadek z markantnim podpisom svetil in izpušnih cevi. Posebnost avtomobila je, da kot prvi med podobnimi uporablja le še LED tehnologijo svetil. Tako to tehnologijo uporabljajo tudi glavni žarometi, sicer razviti in izdelani v ljubljanski Helli Saturnus. 

Notranjost dvoseda je podvržena vozniški izkušnji, a je veliko pozornosti namenjenega premium občutku. Materiali so izbrani, pred volanom kraljuje 12,3-palčni zaslon, ki ga lahko voznik prilagodi za prikazovanje podatkov po svojem okusu. 

Poseben način vbrizga goriva

1.422 kilogramov težak avtomobil poganja 5,2-litrski V10 z maksimalno močjo 448 kilovatov (610 KM). Posebnost je tehnologija vbrizga bencina, saj gre odvisno od potreb hkrati za direktno in indirektno vbrizgavanje, na ta način pa je avto zelo učinkovit in z izpustom 290 gramov na kilometer izpolnjuje standard euro 6. Menjalnik je dvosklopčni in s sedmimi stopnjami, normirana poraba pa 12,9 litrov na 100 kilometrov. Precej bolj pomembni so seveda podatki o zmogljivostih. Avto do prve stotice pospeši v 3,2 sekunde, do druge pa v 9,9 sekunde. Najvišja hitrost je prek 325 km/h.

Kot že ime pove, ima huracan štirikolesni pogon, navor pa se med kolesna para prenaša s pomočjo elektronike. Voznik lahko delovanje podvozja in motorja prilagodi v treh režimih (strada, sport in corsa), keramične zavore so standardne. 

Avtomobil bodo širši javnosti predstavili marca v Ženevi ter na predvidenih 160 predstavitvah zaprtega tipa po vsem svetu. Cene še niso sporočili.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.