Na 66. ponovitvi bienalnega salona avtomobilov v Frankfurtu je pod geslom "Mobilnost povezuje" prvič na ogled kar 210 svetovnih premier, kar je tretjina več kot leta 2013. Pri Frankfurtu ne gre le za najpomembnejši svetovni salon, gre tudi za domači teren nemške avtomobilske industrije.
Kdor ga je že obiskal, dobro ve, kako resno to jemljejo domači koncerni, saj ima po ena znamka zakupljene kar celotne hale ogromnega razstavišča. Skupaj je na salonu več kot 1.100 razstavljavcev iz 39 držav. Slovenske barve pa predstavlja le en proizvajalec, bržkone tudi najbolj prepoznaven v svetovnem merilu - Akrapovič.
Med glavnimi temami letošnje razstave poleg novosti so še vprašanja inteligentnih vozil, avtomatizirane vožnje in še učinkovitejših klasičnih pogonov, vzporedno z njimi pa bo veliko prostora namenjenega električni mobilnosti. Med 19. in 27. septembrom si bo IAA po predvidevanjih ogledalo kar okoli 800.000 obiskovalcev, že dva dni pred uradnim odprtjem pa si novosti lahko ogledujejo novinarji, med njimi tudi Žurnalov.
dezurni@zurnal24.si