Avto
41 ogledov

Ford predstavil ključ brez omejene dobe uporabnosti

Ford transit Andrej Leban
Ford je uvedel trpežni ključ za zagon vozila, za katerega pravijo, da je brez omejen dobe uporabnosti. Ključ je izdelan za gospodarsko vozilo transit, med testiranjem pa so ga izpostavili ekstremnim pogojem.

Ford je preveril delovanje ključa za dostavna vozila transit in transit custom: 30 minut je bil potopljen v vodi, 50-krat je ‘padel’ na betonska tla in se podal v temperaturne ekstreme od 60 do -20 stopinj Celzija.


Ključ se na videz ne razlikuje od običajnega ključa, tipke omogočajo odklepanje in zaklepanje vozila, kovinski del je preklopen. Da je povsem vodotesen, sta obe polovici plastičnega ohišja trajno spojeni s tornim varjenjem. Notranjost ključa je odporna na tipične vplive delovnega okolja, baterija v ključu pa se polni vsakič, ko voznik ključ vstavi v kontaktno ključavnico in se tako nikoli ne izprazni.

Razvit v sodelovaju z uporabniki

“Naši uporabniki hočejo imeti ključ, ki bo zdržal tudi ‘trša srečanja’ na gradbiščih in pri dostavah v mestu, ne da bi se razletel na tisoč koščkov,” je povedal Jonathan Allan, nadzornik razvoja na področju elektronike pri Fordu Evropa.
Inženirji so ključ testirali tudi v klimatskih komorah pri temperaturah od puščavske vročine do arktičnega mraza ter pri 100-odstotni vlagi. Pri Fordu so pojasnili, da so si pri razvoju najnovejše generacije ključa, odpornega na udarce, pomagali z odzivom uporabnikov transita v zadnjih 10 letih.

S testiranji so zagotovili tudi:

- odpornost na prah – ključ je bil pet ur v okolju s finim prahom

- odpornost na kemikalije – do 96 ur stalne izpostavljenosti dizelskemu in bencinskemu gorivu, etanolu, čistilom in znoju

- odpornost na stik s predmeti – simulacija žepa s štirimi urami neprekinjenih tresljajev s kovanci in drugimi ključi

- trpežnost tipk – 10 pritiskov na tipko z 12-krat večjo silo od običajne

- vzdržljivost – 100.000 aktiviranj pri temperaturah od 50  stopinj Celzija to -10 stopinj Celzija

 

 
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.