Blagi hibrid bo na voljo s 125- ali 155-'konjskim' trivaljnikom, šlo pa bo za 48-voltni integrirani starter-generator, ki bo z motorjem povezan preko jermena in ga bodo vgradili namesto konvencionalnega alternatorja. Blagi hibrid bo omogočal pretvorbo zavorne energije v elektriko, ki se bo shranjevala v majhno 48-voltno baterijo. Integrirani starter generator bo sicer motorju na notranje zgorevanje pomagal predvsem med pospeševanjem, v bateriji shranjena elektrika pa bo služila tudi za pogon drugih električnih sklopov.
Dva načina delovanja
Blagi hibrid bo deloval na dva načina, V prvem bo z dodatkom 24 njutonmetrov navora motorju na notranje zgorevanje pomagal pri pospeševanju in ga s tem deloma razbremenil. S tem bo pripomogel, da se bo poraba 125-'konjkega' trivaljnika v kombiniranem režimi padla za dobrih pet, v mestnem okolju pa celo za deset odstotkov. V drugem načinu bo najvišjemu navoru motorja dodal še dvajset njutonmetrov, s čimer bo močnejši motor denimo razpolagal z največjim navorom 240 njutonmetrov, pri nižjih vrtljajih pa se bo navor povečal celo do petdeset odstotkov.
Blagi hibrid je inženirjem omogočil tudi, da so lahko litrskemu trivaljniku zmanjšali kompresijsko razmerje in nanj vgradili večji turbopolnilnik, saj so večjo turbo luknjo lahko nadomestili z navorom iz elektromotorja.
Sveža motorna ponudba
Celotna ponudba motorjev je bila sicer tudi osvežena. Dodali so jim možnost izključitve enega valja med zmanjšano obremenitvijo motorja, 6-stopenjskega pa je v 125-'konjski' fiesti nadomestil novi sedemstopenjski samodejni menjalnik.
Nekaj novosti je tudi na področju asistenčnih sistemov in infozabavne tehnike. Infozabavni vmesnik SYNC3 je postal še bolj odziven in deluje s pomočjo 8-palčnega za dotik občutljivega zaslona, serijski vmesnik »FordPass Connect« lastniku omogoča daljinski nadzor nad avtomobilom, radarski tempomat pa med drugim zaznava tudi znake za omejitev hitrosti.