Avto
73 ogledov

Fičko na viagri

Fiat 500X
1/10
Gregor Prebil
500X je šesti model v Fiatov paleti 500. Italijani so ga v hudomušni televizijski reklami najavili, kot vozilo, ki je po spletu naključji „pogoltnilo viagro“ in zraslo v model, ki konkretno presega mere originalnega fiata 500 iz leta 1957.

500X je torej nova reciklaža ikone fiata 500, ki pa za razliko od enoprostorca 500 L, ki ga proizvajajo v Kragujevcu v Srbiji, nastaja v tovarni Melfi v Italiji, na isti liniji kot njegov Jeepov dvojček renegade.

4,25-metra dolg model, ki vstopa v segment mestnih križancev B razreda, Fiat ponuja v dveh različicah: urbani (city look) z bolj prefinjenih videzom, ki prihaja v treh stopnjah opreme (pop, popstar in lounge) in terenski off road različici, ki je z zaščitnimi elementi karoserije robustnejšega videza in je na voljo z dvema paketoma opreme (cross in cross plus).

Velika izbira pogonskih agregatov

Znotraj je nov volan, na izbiro sta 5- ali 6,5-palčni ekran na dotik, ki je del večfunkcijskega infontamenta. Večino elementov pa je povzetih po modelu 500 L. Prtljažnik meri 350 litrov. Nabor asistenčnih varnostnih sistemov vključuje opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu, spremljanje mrtvega kota, kamero za vzvratno vožnjo in zavorni sitem za zaviranje v sili.

Ob začetku prodaje so na voljo štiri pogonski motorji. Na bencinski strani je 1,4-litrski motor s 103 kilovati moči (140 KM) s pogonom na prednji kolesi in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, sledi 1,6-litrski motor z 81 kilovatov moči (110 KM), pogonom na sprednji kolesi in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Vstopni dizel je 1,6-litrski z 88 kilovatov moči (120 KM) s pogonom na sprednji kolesi in šeststopenjskim ročnim menjalnikom, vrh ponudbe predstavlja 2,0-litrski dizel z 103 kilovati moči (140 KM), pogonom na vsa štiri kolesa in devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kasneje bosta na voljo še 1,4-litrski motor z 125 kilovati moči (170 KM), pogonom na vsa štiri kolesa in devetstopenjskim samodejnim menjalnikom ter 1,4-litrski bencinski agregat s 103 kilovati moči (140 KM) s pogonom na prednji kolesi in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Na voljo bosta še dva turbodizelska motorja - 1,3-litrski z 70 kilovatov moči (95 KM) in petstopenjskim ročnim menjalnikom ter pogonom na sprednji kolesi in 2,0-litrski motor s 103 kilovati moči (140 KM), šeststopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom 4x4.

Od 15.990 evrov naprej

Novost pri modelu 500X je sistem izbire pogona (mood selector), ki vpliva na delovanje motorja, zavor, krmiljenja in menjalnika. Ponuja tri različne načine odzivanja vozila (samodejno, športno in kombinirano).

Cene za različico city look se s popustom v višini 1.000 evrov začnejo pri 15.990 evrih, različica cross s popustom v višini 1.000 evrov stane najmanj 20.990 evrov, s štirikolesnim pogonom in dvolitrskim dizlom pa vsaj 25.490 evrov.

Vsebine s področja avtomobilizma tudi na forumih med.over.net.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.