Pri Ferrariju postopoma dvigujejo nestrpnost pred uradno premiero svojega prvega dvignjenega modela z imenom purosangue. Kot pove že ime ("čistokrven"), napovedujejo pristne lastnosti športne lepote, kot se to pričakuje od znamke iz Maranella.
Purosangue bo hkrati napovedal nov kurz v usmeritvi Ferrarija, ki se vse večji digitalizaciji in elektrifikaciji avtomobilskega sveta ne bo mogel upirati. S tem bodo do določene mere ubrali tudi kakšen drugačen korak od konkurence. Izvršni direktor Benedetto Vigna je te dni natančneje pojasnil, kako si predstavljajo ferrarije nove dobe.
Sami ločijo štiri poglavitne trende v razvoju avtomobilske industrije, a ne nameravajo sodelovati pri vseh: Shared (najeti/deljeni), Autonomous (avtonomni), Connected (povezani) in Electric (električni).
Glede slednjega ni dilem, napovedali so že, da bodo ferrariji kmalu na voljo tudi kot povsem baterijski modeli. A to je najdlje, kar so pripravljeni iti glede trajnostne mobilnosti. Glede kategorije Shared za Ferrari ni govora! "Ob vse močnejšem pritisku deljenja vozil je individualno lastništvo ferrarija nekaj še bolj posebnega," Vigna opozarja na enega temeljnih razlogov za obstoj znamke.
Stopnja 5? "Nikoli!"
Pri ostalih dveh trendih so stvari nekoliko bolj komplicirane in Ferrari bo v določeni smeri razvijal vozila v obeh smereh. Predvsem pa bodo ob tem pazili, da noben ferrari ne bo zgolj računalnik na kolesih. Zato v celoti zavračajo idejo o povsem avtonomnih vozilih, največ kar so pripravljeni vgraditi, je tehnologija avtonomne vožnje stopnje 2. To pomeni, da avto s pomočjo radarskega tempomata in nekaterih drugih senzorjev pomaga vozniku pri usmerjanju na avtocesti ali v gneči, a voznik ne bo nikoli spustil volana iz rok in bo ves čas samostojno upravljal avto.
Pri povezljivosti imajo podobno stališče, v svoje modele bodo vgradili določene funkcije, ki bodo olajšale nadzor in lastništvo avtomobila, česa bistveno več pa ne. V ospredju ostaja vožnja za volanom.