Celjski Cetis si je kot edini ponudnik na javnem razpisu januarja zagotovil nov posel državo oziroma z Ministrstvom za infrastrukturo in prostor, na katerem so iskali ponudnika s področja "oblikovanja, izdelave in dobave javnih listin s področja prometa."
Z včerajšnjim dnem je stopil v veljavo nov cenik za tiskovine, obrazce in tablice ob registraciji vozil, na katerem pa so nekatere cene popravljene navzgor. Na ministrstvu poudarjajo, da se spreminjajo samo cene nekaterih tiskovin s področja prometa, ki so bile "dogovorjene na podlagi sklenjene krovne pogodbe in aneksa h krovni pogodbi o izvedbi javnega naročila," medtem ko cene storitev, ki se plačujejo z upravno takso, ostajajo nespremenjene. Da je postopek registracije vozila dražji, torej lastnik praktično ne bo opazil, a ...
Malce tu, malce tam
Medtem ko denimo cena registrskih tablic ostaja nespremenjena, pa je viden skok v ceni pri ovitkih in pri parkirnih kartah za invalide. Slednje so dražje za 11 odstotkov, medtem ko je vsak ovitek, v katerega je vstavljeno prometno dovoljenje, dražji najmanj za 17 odstotkov v primerjavi s starimi cenami in sedaj v tridelni obliki stane 0,06 evra. 0,01 evra dražja tarifa sicer na pogled ni veliko, a glede na dejstvo, da je vsako leto v Sloveniji po podatkih Statističnega urada prvič registriranih najmanj 100.000 vozil, ogromno jih pa mora zaradi sprememb ali zapolnjenosti dovoljenja prejeti novega, končna številka v dodaten prid Cetisu ni več zanemarljiva.
Cetis je od leta 2003 dalje po podatkih Supervizorja z državo sklenil že za 83,3 milijona evrov poslov.
mimogrede še to: če se zviša iz 0,05 na 0,06 je to 20 % zvišanje, ne 17 %... FDV?
S tem da bi butast novinar lahko upošteval, da je v tej ceni tudi ali nabava ali stroški proizvodnje, plača ljudi, ko te ovitke delajo, ddv.... namesto da bi se ukvarjali z novinarskim delom, pišejo traparije.
Zakaj se takega strašnega biznisa niso spomnili brihtni novinarji žurnala? Potem bi mogoče bili profitabilni in jih grdi tuji lastnik ne bi zapustil.