Avto
6036 ogledov

Emil Frey premešal karte na področju prodaje vozil v Sloveniji

Prenovljen salon AC - mobil d.o.o. Saša Despot
Skupina Emil Frey je lani pod eno streho v Sloveniji združila pet velikih slovenskih distributerjev in trgovcev z vozili. Generalni direktor novoustanovljenega podjetja Frey Services d.o.o Jožko Tomšič je pojasnil, kakšne spremembe so se zgodile in kaj si lahko obetajo kupci in uporabniki vozil znamk, ki jih zastopajo.

Švicarska skupina Emil Frey, ki je v zasebni lasti, širi svoje lovke po Evropi, tudi v Sloveniji. Trenutno je to največji zasebni avto trgovec v Evropi, ki proda približno toliko avtomobilov kot znamke Seat, Volvo, Mini, Jeep, Land Rover in Jaguar.

Jožko Tomšič avto posel Avto Frey pod eno streho v Sloveniji združil pet velikih slovenskih distributerjev in trgovcev

Skupina Emil Frey je v Sloveniji prisotna že od leta 2016, ko je podjetji Citroën Slovenija in Peugeot Slovenija prevzela švicarska skupina, ki je v zasebni lasti. Takrat je generalni direktor postal Jožko Tomšič, ki je pred tem zasedal mesto direktorja slovenske enote korporacije PSA. Lani je skupina poslovanje v Sloveniji še močno povečala, saj Frey Services d.o.o. po novem povezuje vsa slovenska podjetja v lasti Emil Frey Automobil Holdinga: P Automobil Import d.o.o., C Automobil Import d.o.o., Autocommerce d.o.o., AC Mobil d.o.o in Avto Triglav d.o.o, kar pomeni, da ima pod slovenskim okriljem znamke Peugeot, Citroën, DS, Mercedes-Benz, Smart, Honda, Mitsubishi, Jeep, Fiat, Alfa Romeo. Pa ne le osebna vozila, gre še za težke tovornjake znamke Mercedes-Benz, prav tako avtobuse nemškega proizvajalca vozil kot tudi primat na področju dostavnikov in tudi predelave v avtodome. Vse znamke so v letu 2020 skupaj v Sloveniji prodale dobrih 10 tisoč osebnih avtomobilov, kar je nekaj manj kot 22-odstotni tržni delež.

Jožko Tomšič | Avtor: Anže Petkovšek Jožko Tomšič, generalni direktor skupine Emil Frey. Anže Petkovšek

Kot je že v enem prvih intervjujev junija lani za zurnal24. povedal Jožko Tomšič njihov cilj v Sloveniji ni prodati največ vozil, pač pa biti najboljši. S tem ciljem so se, ali pa se bodo letos zgodile spremembe v prodajni, poprodajni mreži, na področju logistike in izobraževanja.

Jožko Tomšič INTERVJU Avto Pod Švicarji želijo biti najboljši v Sloveniji

1,5 milijona evrov naložb

Letošnji cilj bo izboljšati tržni delež pri vseh znamkah, podlaga za to pa bo odprtje nekaterih novih prodajnih salonov po Sloveniji. Trenutno ima podjetje po Sloveniji 10 lastnih maloprodaj, skupaj z zunanjimi partnerji pa ima na 76 lokacijah Po Sloveniji že 94 prodajno-servisnih mest. Z novimi in rabljenimi vozili ter poprodajo so lani ustvarili za več kot 400 milijonov evrov prihodkov.
Kar zadeva samo prodajo vozil, bo po besedah Tomšiča veliko odvisno od situacije okoli covid-19, saj so saloni trenutno zaprti. Verjamejo pa, da lahko z naložbami, ki jih je bilo lani za 1,5 milijona evrov, vsaj toliko pa jih načrtujejo tudi letos, prodaja bistveno boljša, medtem, ko nameravajo prodajo iz leta 2019 ujeti v letu 2022 ali najkasneje leta 2023.

Prenovljen salon AC - mobil d.o.o. | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Dizelski avtomobili Avto Med državami, ki nameravajo prepovedati prodajo dizlov in bencincev tudi Slovenija

DS s svojo prodajalno

Med naložbami je Tomšič omenil razširitev skladišča, nov šolski center za izobraževanje s poudarkom na servisiranju in vzdrževanju električnih vozil, povečanja zmožnosti hrambe pnevmatik, izboljšanje logistike ...

Novost bo DS store, ki ga bodo odprli meseca februarja v Ljubljani. Za letos načrtujejo prodajo 65 vozil, premijska znamka DS 3 pa bo letos predstavila tri nove modele. z Mercedesom načrtujejo ofenzivo električnih modelov, med pomembnimi informacijami pa je tudi ta, d bo dosedanjo poslovno enoto v Kopru aprila zamenjal salon Avtoplus, pri katerem bodo sodelovali z zunanjim investitorjem. Veliko si na trgu tovornjakov in tudi avtobusov obetajo na področju električnih vozil eActos in ecitan.

Aplikacije viber messenger skype zoom Spremembe Avto Zoom avtomobilom resnejša grožnja kot covid-19

Intenzivneje se na področje elektrifikacije pomikajo z znamko Fiat, kjer bodo predstavili nove hibride in tudi povsem električni fiat 500e, tudi pri Hondi stavijo na elektriko z modelom honda-E, velike upe polagajo na majhnega križanca, ki prihaja, enak tržni delež - 0,5 odstotka, si želijo tudi z Mitsubishijem, ki ostaja prisoten na slovenskem trgu vozil. S Fiatom so močni na področju predelave vozil ducato v vozila za prosti čas. Avtoplus v kopru bo prenovil Fiatov salon, hkrati pa zgradil nov salon za znamko Jeep. Otvoritev bo v februarju, novi Jeep koncesionar pa bo v Mengšu. 

Emil Frey | Avtor: Anže Petkovšek Emil Frey Anže Petkovšek

Peugeotova mreža bo prav tako bolj obširna. V Ljubljani, ki predstavlja 35 odstotkov celotnega slovenskega trga prodaje vozil, bodo po novem trije prodajalci, nov prodajno-servisni center bo aprila v prostih AC mobil v Celju pa bo nov salon zaživel v prostorih podjetja Avto Celeia. Prav tako bo nov prodajno servisni center in prenovljen servisni center znamke Citroën v Krškem.
Citroënov novi prodajno servisni center bo v Novi Gorici, Citroën bo moč dobiti tudi v AH Moste v Ljubljani, drugi Citroënov prodajno-servisi center pa bo zaživel v Mariboru na lokaciji Avto Triglava.
 

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.