Avto
2560 ogledov

Električni avtomobili že prinašajo dobiček

električni avtomobili Anže Petkovšek
Samo še vprašanje časa je, kdaj bodo proizvajalci vozil množično začeli prodajati električne avtomobile.

O prihodnosti električnih vozil potekajo žgoče debate, tako v strokovni, kot laični javnosti. 

Pred dnevi je tako šef koncerna Fiat Chrysler Sergio Marchionne novinarjem dejal, da proizvodnja električnih avtomobilov trenutno prinaša zgolj zgubo. Skliceval se je na Teslo, ki s svojimi zmogljivimi in dragimi električnimi modeli že leta ustvarja zgubo, dobička pa se nadeja z najcenejšim model 3. 

BMW i3 polnjenje baterij Avto Brezžično polnjenje avtomobilov že leta 2017

17 tisoč evrov izgube na avto

Marchionne večje upe polaga v hibridna vozila, ki kombinirajo električni motor in motor na notranje zgorevanje. Razkril je, da FCA z vsakim prodanim električnim malčkom fiatom 500e izgubi okoli 17 tisoč evrov in da je tudi to vzrok, da se bodo do konca desetletja v prvi vrsti ubadali z avtomobili s klasičnimi pogoni.

Električna polnilnica slovenske avtoceste Avto Hitro polnjenje na slovenskih avtocestah

Nasploh naj bi bilo leto 2020 prelomnica, saj za takrat številne znamke obljubljajo zaton klasičnih motorjev na notranje zgorevanje in prodor baterijskih vozil, bodisi hibridov, priključnih hibridov ali 100-odstotno električnih vozil. 

Kmalu dobiček kot z dizlom ali bencinarjem

Kljub vsem dvomom o trenutno dobičkonosnost električnih vozil, pa so pri Renault-Nissanu, kjer so do zdaj prodali že več kot pol milijona električnih vozil, že danes zelo uspešni. V naslednjih petih letih predvidevajo, da bo petina prodanih vozil že električnih. Business Insider, ki navaja Renaultovega člana uprave, Gillesa Normanda, si Renault lahko to privošči, ker so že danes njihova električna vozila dobičkonosna. 

Metron7 Slovenski avto Avto Pečjakov metron 7 potolkel nov rekord z enim polnjenjem

Normand pričakuje, da bodo z vse večjo medijsko pozornostjo električnim vozilom v javnosti in zaradi pozitivnih vtisov uporabnikov, kmalu dosegli konvencionalno neto profitno maržo bencinskih in dizelskih modelov, ki je sedem odstotkov.

Avstralski oddelek poslovnega spletnega portala ni objavil natančnih številk, ki bi podkrepile izjave Renaultovega člana uprave, kar pa bi moralo biti znano v prihodnih mesecih, ko bo znano letno poročilo.

Toyota prius plug-in HIBRID ALI PLUG-IN? Avto Kaj bo s polnjenjem vozil, ko se bo elektrika podražila?
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.