Pri znamki DS so še drugič prenovili aktualno generacijo modela DS 3, ki je ob začetku prodaje še nosila logotip znamke Citroën. Novosti se nanašajo na zunanji in notranji videz, nov je zaslon v potovalni kabini, več je možnosti povezljivosti, novosti so tudi pri pogonu.
DS 3 je bil predstavljen že leta 2009 in je bil prvi član družine DS. Do danes so prodali 390.000 modelov. Francozi so ponudbo pri DS 3 v preteklih letih obogateli z novimi motorji in tudi novimi različicami, kot je športna in omejena serija DS 3 racing z 1,6-litrskim turbo motorjem z 152 kilovatov moči (207 KM) in tudi DS 3 cabrio.
DS3 z elementi prestižnega DS5
Zdaj so pri DS, ki je že leto dni samostojna premium znamka, pripravili novo, večjo prenovo za model DS 3, ki ga je javnost lahko v živo spoznala v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Vizualne spremembe so doletele motorno masko s kromiranim okvirjem, novi so tudi blatniki. Dodali so nove barve in bolj kakovostne materiale v notranjosti, kot so v usnje oblečeni sedeži z motivom ročne ure (to smo spoznali že pri modelu DS 5). V armaturno ploščo so vgradili nov in večji 7-palčni zaslon občutljiv na dotik, novost so sistemi za povezljivost MirrorLink za Android telefon in Apple CarPlay za iPhone. Na voljo so tudi dodatne možnosti personalizacije.
Prostornina prtljažnika ostaja nespremenjena, to je 285 litrov pri kombilimuzini in 245 litrov pri kabrioletu. Med motorji lahko kupci izberejo tudi 1,2-litrski PureTech bencinski motor z 96 kilovatov moči (130 KM), kot tudi klasični šeststopenjski samodejni menjalnik, ki je na voljo v šibkejši različici PureTech 110.
DS 3 cabrio in performance za Slovenijo zaenkrat nista predvidena
V evropski ponudbi je tudi športni DS 3 performance, ki zamenjuje DS 3 racing, 1,6-litrski THP motor pa v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom zmore 153 kilovatov moči in 300 Nm navora. DS 3 performance je še 15 milimetrov nižji in ima širša kolesa (za 26 milimetrov spedaj in 14 milimetrov zadaj), zmogljivejše zavore z diski 323 milimetrov spredaj in 249 milimetrov zadaj, lahka 18-palčna platišča, kot tudi torsen LSD diferencial in športni izpušni sistem z dvema zaključkova izpušne cevi. A ga pri nas tako kot DS 3 cabrio zaenkrat ne bo v ponudbi.
DS4 tudi z 1.300 evrov dražjo različico crossback
Dosedanjo kombilimuzino DS4 so Francozi občutno spremenili, pa ne le oblikovno. Doslej zelo visoko nasajenega DS4 so znižali bližje k tlom, s čimer so upravičili tudi nastanek derivata DS4 crossbacka.
Oba sta seveda zaradi osamosvojitve znamke izpod Citroëna izgubila tudi puščični znak, po novem novo masko in pokrov motorja krasita le oznaki DS. Svetila so kobminacija LED in svetlejšega ksenona, tudi ostali vložki avtomobil zbližujejo z že obnovljenim DS5.
V notranjosti je glavna novost sedempalčni zaslon, s pomočjo katerega so se znebili kar 12 klasičnih stikal. Dodane so barve zunanjosti, po novem je možnost izbire drugačne obarvanosti strehe, hkrati si lahko kupci omislijo boljše notranje oblazinjenje. New mirror screen omogoča podvojitev prikaza s pametnega telefona (Android in IOS) na zaslonu instrumentne plošče. DS connect box omogoča samodejni klic v sili in klic asistence na cesti z lokalizacijo vozila.
Na seznamu asistnečnih sistemov in varnostnih tehnologij je na voljo nadzora mrtvega kota in opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji ter funkcija prostoročnega dostopa in zagona, sedež z masažno funkcijo, ki razvaja tako voznika kot sovoznika.
Za pustolovca le dva dizelska motorja
Tudi crossback, ki je od tal odaljen za tri centimetre več in daje z zaščito in strešnimi nosilci videz klenega križanca, je gnan zgolj na prvi par koles. Na ceniku pa sta za zdaj le dva Bluehdi dizelska motorja, 1,6-litrski z 88 kilovatov moči (120 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom za ceno 27.970 evrov in dvolitrski motor z 133 kilovatov moči (180 KM) in samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, ki stane 31.570 evrov.