Prtljažnik. Za 28,5 centimetra podaljšan del pri aurisu touring sports je v celoti namenjen prtljažniku. Meri najmanj 530 litrov ali 170 več kot pri petvratniku, s katerim si deli medosno razdaljo in ima enak obračalni krog.
Uporabnost zadka so nadgradili s sistemi, kot je easy flat, ki omogoča zlaganje zadnjih sedežev s potegom na vzvod ročice v prtljažniku z eno potezo. Takrat se dolžina ravnega nakladalnega dela poveča na več kot dva metra, prtljažnik pa skozi 1.452 milimetrov široko odprtino pogoltne 1.680 litrov prtljage. Se pa ne da poklopiti naslonjala voznikovega sedeža, s katerim bi dobili še daljši nakladalni prostor. Vsestranskost večajo dvojno dno, kljukice za obešanje nakupovalnih vrečk, 12-voltna vtičnica in pametne rešitve, kot je dvosmerno pokrivalo prtljažnega prostora, ki je uporabno tudi, ko je zadnja klop podrta in se ga razprostre za prvimi sedeži.
Hibrid enako prostoren.
Oblika. Nos in notranjost sta enaka kot pri petvratni različici, zadaj so na novo zasnovana vrata prtljažnika in odbijač. Rob prtljažnika je za sto milimetrov nižje kot pri kombilimuzini. Za prepoznavnost skrbijo zadnji žarometi in nova oblika D-stebrička. Posebnost je 1553 mm dolga in 960 mm široka panoramska sončna streha, ki jo najdemo na seznamu opcij.
Prvi vtisi. Kljub dodatni teži zaradi prtljažnika in baterij se hibrid v ovinkih pelje enako dobro in gospodarno kot kombilimuzina. Na zadnji klopi je prostora za dva odrasla človeka. Med vožnjo prepričajo dobra izolacija, udobni sedeži in vzmetenje, najbolj pa mirna in tiha vožnja pri višjih hitrostih. Mešani občutki so pri premalo natančni navigacijski napravi in materialih, kjer hvalimo detajle prevzete iz lexusov, ki se na žalost mešano s trdo plastiko. Aurisu za preboj v sam vrh manjkajo še asistenčni sistemi in turbomotorji, s stališča stroškov pa gre za enega najbolj racionalnih nakupov.
Biti največji, ni vedno najboljše
Česa bi si v aurisu želeli, pa tega nima?
V Evropi imamo trg s 53 držav z različnimi okusi z željo po hibridih in bencinskih modelih na enem koncu in dizli na drugem. Da bi zadovoljili vse okuse bi potrebovali še en bencinski turbo motor z 200 konjskimi močmi. A je s stališča nekaj tisoč prodanih enot uvedba vprašljiva.
Koliko novih hibridov lahko pričakujemo v naslednjih letih.
V svetovnem merilu 18. V Evropi bo vsak Toyotin model, razen ayga, ki bi mu baterije dvignile ceno, hibrid.
Tudi športna Toyota GT86?
Zakaj pa ne? Poglejte vztrajnostno dirko 24 ur Le Mansa, kjer so v ospredju hibridi. Z močnim zaviranjem se v baterijah shrani energija za 300 metrov poti, ki jo dirkalnik opravi le v električnem načinu.
Kako gledate na proizvajalca Teslo, ki ima velike ambicije?
V prihodnosti bodo zagotovo prevladala električna vozila. Teslina so trenutno predraga, da bi nas ogrožali, pa tudi življenjska doba baterij pri električnih avtomobilih je veliko krajša, kot pri hibridih.
Kako bo Toyota obranila naslov proizvajalca z največ prodanimi avtomobili na svetu pred GM-om in VW-jem?
Biti največji ni vedno najboljše. Mi želimo biti najboljši. To je pomembno.