Elmar Degenhart, šef enega največjih dobaviteljev za avtomobilsko industrijo, podjetja Continental, je dejal, da bi zaradi afere "dieselgate" utegnili dizelski motorji izginiti iz velikih svetovnih trgov, kot so Severna Amerika, Japonska in Kitajska.
"Osebni avtomobili z dizelskimi motorji utegnejo že kmalu izginiti na nekaterih velikih trgih," je Degenhart dejal v intervjuju za nemški časnik Boersen-Zeitung. Dodal je, da je delež dizelskih avtomobilov na teh trgih že zdaj minimalen, velik med enim in tremi odstotki. Na drugi strani v Evropi dizli prevadujejo s 53-odstotnim tržnim deležem.
Upali so na prebolj v ZDA
Volkswagen je v ZDA promoviral dizelske motorje kot čisto alternativo bencinskim motorjem, upali so na prebolj, nato pa se je septembra 2015 zgodila afera "dieselgate."
Degenhart je poudaril, da Continental ni dobavljal programske opreme s katero so prirejali teste izpustov škodljivih delcev v ozračje. "Razvili in dobavljali smo določene dele, ki pa so jih umirjali in vgrajevali pri Volkswagnu," je dejal in dodal, da Continental nikoli ni vedel za goljufanje.
Zato pa je v ZDA konec novembra lani ameriško pravosodno ministrstvo pod drobnogled vzelo podjetje Bosch, ki velja za največjega svetovnega dobavitelja avtomobilski industriji. Pri Boschu prav tako kot pri Continentalu trdijo, da le izdelujejo komponente, ki zadovoljujejo specifikacije, ki jih predpiše proizvajalec vozil, v tem primeru Volkswagen, ta pa jih umeri in vgradi v vozilo.
dezurni@zurnal24.si