Nemški potrošniki postajajo vse bolj nenaklonjeni dizelskim motorjem v avtomobilih in raje izbirajo bencinsko gnane avtomobile in hibridna vozila. Prav tako so vse bolj nenaklonjeni nakupu novega in rabljenega vozila, še naprej pa so previdni pri izbiri novih tehnologij.
Nemški Automobilwoche je objavil anketo med nemškimi potrošniki, ki so jo naredili pri nemški verigi bencinskih črpalk Aral, v kateri je le 14 odstotkov vprašanih odgovorilo, da namerava v naslednjih 18 mesecih kupiti nov avtomobil. 21 odstotkov jih je odgovorilo, da želi v tem obdobju kupiti malo rabljen avtomobil, star največ leto dni.
Ob splošno šibkem zanimanju za nove avtomobile, so še posebej v težkem položaju avtomobili z dizelskimi motorji, kar raziskovalci pripisujejo razpravam o onesnaževanju okolja in prepovedi vožnje v mestnih središčih, ki je pustila globoke sledi tudi med potrošniki. Na primer, 37 odstotkov potencialnih kupcev vozila, novega ali rabljenega, je povedalo, da so se prav zaradi omejenih razprav odločili, da dizelskega avtomobila ne bodo kupili, medtem, ko je 43 odstotkov vprašanih odgovorilo, da jih dizelski avtomobili ne zanimajo oziroma jih tako ali tako odbijajo.
Na vprašanje o pogonskih motorjih pri naslednjem avtomobili še vedno med nemškimi potrošniki obstajajo dvomi o primernosti električnih avtomobilov za vsakdanjo uporabo. Električni avtomobil ustreza le sedmim odstotkom vprašanih v anketi. Električni avtomobil bi kupili ob predpostavki, da je doseg z enim polnjenjem 531 kilometrov, kar je 68 kilometrov več, kot so zahtevali pred dvema letoma. 42-odstotkov jih meni, da je polnjenje baterije, ki traja več kot pol ure zanje sprejemljivo, le 18 odstotkov vprašanih pa si predstavlja, da bi sedeli v samovozečem avtomobilu.
»Zmagujejo« bencinski motorji, saj bi se zanje odločilo kar 55 odstotkov vprašanih ali 13 odstotkov več kot v raziskavi leta 2015, pred dizelsko krizo. V najnovejši raziskavi so hibridni avtomobili po zanimanju prehiteli dizelsko gnane avtomobile, ki je bil nekdaj med nemškimi vozniki zelo popularna.
Dizelska tehnologija je na nemških cestah še vedno močno zastopana, saj se flotni kupci za razliko od zasebnih kupcev še vedno odločajo za dizelske avtomobile. Tako je bilo po podatkih zvezne uprave za avtomobilski promet v začetku leta v Nemčiji še vedno registriranih dobrih 15 milijonov avtomobilov z dizelskim motorjem, kar je 32,2 odstotka vseh osebnih avtomobilov.
Imam avto6 2015 letnik EURO 6 dizel motor. Na tehnicnem pregledu so povedali,da je bolj cist ,neoporecen kot vsak kurcev bencinar. Scalnica oz.ADBLUE naredi tudi svoje. Ulezes se lahko zraven auspuha in vohas svez zrak tako da ne bluzite o… ...prikaži večo bencinarjih ki so vecji onesnazevalci okolja kot vsak Euro6 dizel,da o porabi ne govorim. Res ste ovce tisti ki verjamete medijem ,ki po direktivi industrje odloca o vasem mnenju. Ste brez hrbtenice in bluzite o necem kar sploh se niste preizkusili.
Vsak človek naj bi imel svoje mnenje, ampak po aferi z dizli in posledično z njihovim upadom prodaje se lepo vidi, kako lahko manipulirajo z ljudmi in jih skoraj čez noč prepričajo po svoje. To dokazuje da ljudje nimajo več… ...prikaži več hrbtenice in se samo obračajo za trendom, ki ga narekuje industrija. Po tej aferi verjamem da so dizli še čistejši in si niti ne upajo več prirejat rezultatov, ampak zaradi negativne propagande še vedno upada njihova prodaja.
Ni ga čez izpravnega in vzdrževanega dizla. (EU4 naprej) Bencinar mu ni niti senca. Ja, izločil bi vse dizel smrduhe s ceste ker tudi mene motijo a ti "traktorji" imajo za sabo že preko 400000km, kar lahko ubogi bencinarček le sanja.