Koncept tubik je vozilo z devetimi sedeži s slogom in ravnijo storitev, ki ohranja statusne normative sodobne limuzine. Citroënove oblikovalske ekipe, ki so jih navdihnile linije znamenitega citroëna Tip H, bolj znanega pod imenom TUB (ime njegovega predhodnika), so hkrati združile poseben in nenavaden slog z obdelavo barve in materialov, ki ustreza visoki stopnji prefinjenosti in udobja.
Salonski stil potovanj
Koncept potnikom ponuja salonski stil. S številnimi možnostmi prilagajanja sedežev (delno iztegnjen sedež, en sedež nasproti drugega ...) in z vgrajeno tehnologijo (ogromen zaslon s polkrožnim prikazovalnikom, visokokakovostno prostorsko ozvočenje ...) predstavlja za potnike življenjski prostor in prostor za druženje. Ponudba takšne prostornosti, ne da bi izgubili nadzor nad porabo, zahteva inovativen pogonski sklop. To so rešili s tehnologijo Hybrid4. Tehnologija popolnega hibrida Full hybrid in delo na področju aerodinamike omogočata, da vozilo tubik ohrani stopnjo emisije CO2, ki je primerljiva s klasičnimi limuzinami.
Skrojen po legendi
Tubik, ki povzema obliko po svoji znameniti starejši izvedenki, se ponaša z velikimi dimenzijami (širina: 2,08 m, višina 2,05 m, dolžina: 4,80 m). Sprednji del, ki je ločen od glavnega dela, spominja s svojim narebrenim delom na valovito pločevino vozila citroën Tip H, z dvema stebričkoma vetrobranskega stekla pa spominja na njegova dva značilna robova. Da bi še bolj dajal vtis varne skrinjice, so oblikovalci uporabili kombinacijo dveh kontrastnih barv: sivo kovinsko barvo školjke obdaja biserno bela barva na obeh koncih, kjer sta nameščena motor z notranjim zgorevanjem (spredaj) in električni motor (zadaj), ki tvorita dizelski pogonski sklop popolnega hibrida.
Inovacije zunaj in znotraj
Zaradi enostavnih oblikovanih zunanjih površin so komaj opazni široko panoramsko steklo brez odseva in velika dvojna sprednja vrata, ki zagotavljajo dostop vozniku in potnikom. Medtem ko so voznikova vrata krilna, bočna vrata s krožnim prenosom sprostijo celotno desno stran potniškega prostora. V zadnjem delu je domiselno skrit prostor za prtljago.
Ko se voznik usede za volan, vstopi v ultra-tehnološki svet, ki je vgrajen okoli voznikovega mesta. Ta prostor, ki ga Citroënovi oblikovalci imenujejo ciklotron, združuje v eni sami krožni liniji sedež, sklop pedal, volan in vrtljiv prikazovalnik podatkov na vetrobranskem steklu. Da bi poudarili robustnost in zaščitniški videz vozila tubik, je siva aluminijasta barva zunanje karoserije povzeta tudi na ciklotronu. Kapitan na sedežu iz črnega anilinskega usnja je prepoznan prek prstnih odtisov. S pomočjo prikazovalnika podatkov na vetrobranskem steklu in zaslona na sredini volana ima okoli sebe zbrane vse informacije, ki jih potrebuje za navigacijo. Za nadzor območja za vozilom je na voljo zaslon za prikaz slike s kamer za vzvratno vožnjo in vzvratno preglednost.
Notranji prostor je zasnovan v salonskem stilu. Tako so sedeži v klobučevini, naslonjala in plošče vrat v svili ter talne obloge v usnju. Ti odtenki barv in materialov so še bolj izraziti zaradi različnih svetlobnih virov v potniškem prostoru. Zaslon, ki omogoča gledanje, ne da bi bili opaženi, in široko panoramsko steklo brez odseva, zagotavljata potnikom edinstveno vidljivost, hkrati pa so zaščiteni pred radovednimi zunanjimi pogledi.
Glede na želje in potrebe potniki lahko prilagajajo položaj treh vrst sedežev. Za čim večje udobje so vsi sedeži samostojni. Prva vrsta sedežev omogoča, da sta osebi na teh sedežih obrnjeni v smeri vožnje oziroma proti ostalim potnikom. Srednja vrsta lahko sprejme tri potnike, lahko se spremeni v nizko mizico, lahko se zloži na zadnjo vrsto sedežev, pri čemer se sprostita približno dva kvadratna metra prostora, ali se celo popolnoma razpre v kanape. Ta zadnja konfiguracija omogoča sprostitev, ko potniki kot gledalci lahko maksimalno izkoristijo velik multimedijski zaslon v pol ležečem položaju.
39
ogledov
Devetsedežni citroën
Citroën bo na avtosalonu v Frankfurtu predstavil potovalni koncept tubik z devetimi sedeži, ki bo poskušal spremeniti smisel potovanja. Navzven daje videz škatlice, znotraj pa je visokotehnološko izpopolnjen in prirejen potovalnim užitkom.
Koncept ima vedno lepši izgled, potem ko pa pride tista prodajna verzija, pa vse skupaj izgleda kot neka predelava Citroena Xare Picasso-ja, oziroma na kratko- spaka.