Avto
18 ogledov

Cruzovih pet uporabnih vrat

Chevrolet cruze
1/19
Andrej Leban
Chevrolet cruze s petimi vrati odkrito napada "golfov" razred z razmerjem med ceno in uporabnostjo.

Devet centimetrov krajši je chevrolet cruze v kombilimuzinski izvedenki, ki se je v salonih pred kratkim pridružila limuzinam. Od štirivratnega se po videzu razlikuje le po zadku, ki dobro dopolnjuje sicer dinamičen videz celotnega vozila.

V avtomobilu se pozna, da je še vedno med največjimi v razredu, saj je prostora vzdolžno za kolena dovolj tako spredaj kot zadaj. Zmanjkajo pa milimetri v širino, še posebej spredaj desno kolena hitro guli ob sredinski greben. Vizualno je armaturna plošča zaradi uporabe mrežaste tekstilne obloge razgibana, čeprav se pojavljajo vprašanja o obstojnosti in odpornosti takšne rešitve na dolgi rok. Zamižati je potrebno tudi pri pretirani uporabi trde plastike, vidne so nekatere nedoslednosti v končni obdelavi, recimo reže med vrati in armaturno ploščo. Sama ergonomija je dobra, kot smo že navajeni, pa so volan in nekatera stikala znanci že iz novih oplov. Klimatska naprava ni dovolj natančna. Pri opremi LTZ nismo pogrešali nič bistvenega.

Chevrolet cruze | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Zaradi krajše dolžine avtomobila je krajšo potegnil prtljažnik, ki je manjši za okoli 40 litrov, a še vedno ohranja 413 litrov prostornine, kar je nadpovprečno za razred. Povrh vsega je precej dostopnejši in zato uporabnejši od tistega v limuzini. Če vzamemo v pretres še podatek, da se obe izvedenki cenovno ne razlikujeta, potem je namembnost avtomobila glavni jeziček na tehtnici med štirimi in petimi vrati.

Med zavoji zelo suvereno

Cruze se na cesti lahko pelje presenetljivo ostro, volan je všečno neposreden, podvozje zmogljivejše od marsikaterega dražjega tekmeca in ponuja pravo kombinacijo udobja in športnosti. Testnika je gnal 1,8-litrski motor s 104 kW in 176 Nm navora. V ZDA ga je že nadomestil 1,4-litrski turbo in razlogov ni težko odkriti. Za izkoriščanje podvozja zahteva težko nogo, največjo moč doseže zelo pozno in v spremljavi glasnega trušča v kabini, saj je zatesnitev nezadostna. Svoje doda še zgolj pet prestav menjalnika. Motorju pa štejemo v plus, da ob povprečni vožnji ohranja dobro povprečje porabe. Mi smo jo namerili 8,0 litra na 100 kilometrov.

Testnik je bil ocenjen na 14.919 evrov, ki naj bi bili sicer akcijski, vendar verjetno tudi brez akcije kaj dosti dražji ne bo. Kakorkoli, nam se zdi to zelo dobro razmerje med ceno in dobljenim.

Podatki o vozilu chevrolet cruze (5V) 1,8 LTZ

Motor: bencinski, štirivaljni, 1.796 ccm
Največja moč: 104 kW (141 KM) pri 6.200 vrtljajih/minuto
Najvišji navor: 176 Nm pri 3.800 vrtljajih na minuto
Zmogljivosti: 200 km/h, 10,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Poraba: 8,0 litra/100 km, 155 g CO2/km
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.510 x 1.797 x 1.477, medosna razd. 2.685
Prtljažnik: 413 litrov
Cena: 14.919 evrov

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.